آیفون 8 قرمز

دومین نسخه بتای آی او اس 11.4 منتشر شد

دومین نسخه بتای آی او اس 11.4 به تازگی منتشر شده است. اپل تا پیش از عرضه سیستم عامل جدید پلتفرم موبایل خود، یک آپدیت اساسی دیگر با عنوان آی او اس 11.4 منتشر خواهد کرد که در حال حاضر در مراحل تست قرار دارد.

بعد از این که آی او اس 11.3 منتشر شد، شرکت اپل اعلام کرد حداقل یک آپدیت دیگر برای این ورژن عرضه خواهد کرد تا بعد از آن نوبت به دریافت سیستم عامل جدید برسد. به نظر بهترین ویژگی‌ دومین نسخه بتای آی او اس 11.4 مربوط به والپیپرهای محصولات جدید یعنی آیفون‌ 8 و 8 پلاس قرمز رنگ است. برای برخی کاربران این خبر خوشحال‌کننده‌ای است.

انتشار دومین نسخه بتای آی او اس 11.4

خریداران آیفون‌های قرمز رنگ جدید، به خاطر نبود والپیرها بر روی گوشی به صورت پیش‌فرض گله داشتند، اما اپل آن‌ها را در دومین نسخه بتای آی او اس 11.4 گنجانده است. البته تنها مدل‌های آیفون 8 قادر به دریافت آن‌ها خواهند بود. به جز این مورد و اطمینان از رفع باگ‌های اولین نسخه، در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های نسخه بتای دوم وجود ندارد.

پشتیبانی از پخش چند اتاقه اپل تی وی، در صورت استفاده از نرم افزار بر روی هر دو دستگاه، به لطف دومین نسخه بتای آی او اس 11.4 در دسترس خواهد بود. انتظار داریم دیگر خبری از سومین نسخه بتا نبوده و قدم بعدی، انتشار آپدیت نسخه پایدار این ورژن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه