استخراج آنلاین فایل های RAR

استخراج آنلاین فایل های RAR بدون نیاز به نصب نرم افزار

آیا به دنبال راهی برای استخراج آنلاین فایل های RAR هستید؟ ما در این مقاله 7 ابزار برتر را در این زمینه معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها یک محتویات درون فایل آرشیوی RAR را به صورت آنلاین استخراج و دانلود کرده و یا آن را تغییر فرمت دهید.

دیر یا زود شما هم سر و کارتان به فشرده سازی و موارد مربوط به آن می‌افتد. در حالی که ZIP یک پسوند رایج است که ویندوز می‌تواند خود آن را استخراج کند،‌ اما استخراج فایل های RAR نیازمند یک نرم افزار جداگانه است. شما می‌توانید به آسانی فایل‌های RAR را با نرم افزار استخراج کنید؛ اما گاهی پیش می‌آید که شما قصد ندارید نرم افزاری نصب کرده و یا قادر به انجام آن نیستید. به همین خاطر در این مقاله در نظر داریم 7 مورد از بهترین ابزارهای استخراج آنلاین فایل های RAR را به شما معرفی کنیم.

استخراج آنلاین فایل های RAR

B1 Online Archiver

استخراج آنلاین فایل های RAR

این سایت بی‌پرده، طیف گسترده‌ای از فرمت‌های آرشیو فایل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت آپلود فایل بر روی دکمه‌ی بزرگ آبی کلیک کنید، سپس منتظر بمانید تا عملیات آپلود انجام شده و سپس استخراج شوند. شما سپس می‌توانید لیستی از فایل‌های داخل فایل RAR را مشاهده کنید. بر روی هر یک از فایل‌های مورد نظر خود کلیک کرده و آن را دانلود کنید.

سایت B1 پس از آن که فایل‌هایتان را ترک کردید، به صورت خودکار آن‌ها را از روی سایت خود حذف می‌کند. گرچه اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید، بر روی دکمه‌ی زیر لیست کلیک کنید.

ما با آزمایش یک فایل 3 مگابایتی، می‌توانیم تایید کنیم که سرعت آپلود و استخراج فایل در این سایت بسیار مناسب است و در کثری از زمان آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این سایت بسیار شفاف عمل می‌کند و فاقد هرگونه تبلیغات و پاپ آپ‌های اذیت کننده است تا آن را در رده نخست بهترین سایت‌های استخراج آنلاین فایل های RAR قرار دهیم.

Archive Extractor

استخراج آنلاین فایل های RAR

درست همانند B1، سایت Archive Extractor نیز از ده‌ها فرمت آرشیو پشتیبانی می‌کند، پس می‌تواند گزینه‌ی خوبی حتی برای استخراج فایل‌هایی فراتر از RAR باشد. علاوه بر آپلود معمول، این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا به حساب کاربری گوگل درایو یا دراپ باکس خود متصل شده و فایل‌های دلخواهتان را از آنجا وارد کنید. این سایت حتی به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به آپلود، تنها آدرس اینترنتی یک فایل را در آن وارد کرده و با استخراج فایل‌های درون آن، هر کدام که دلخواهتان بود را دانلود کرده و در مصرف پهنای باندتان صرفه جویی کنید.

پس از آپلود و استخراج، شما می‌توانید هر فایلی که داخل فایل آرشیوی RAR قرار داشته را به صورت جداگانه دانلود کنید. اگر علاقه‌مند بودید، Archive Extractor همچنین می‌تواند هر آنچه می‌خواهید را به فرمت ZIP درآورد. این به شما اجازه می‌دهد تا تمامی محتوا را همچنان کنار یکدیگر، اما با یک فرمت رایج‌تر نگه دارید.

این سرویس شامل یک تبلیغ غیر مزاحم در صفحه است. سیاست حفظ حریم شخیص این سایت بیان می‌کند که تمامی داده‌های شما ظرف 12 ساعت پس از آپلود، حذف می‌شوند.

Unzip-Online

استخراج آنلاین فایل های RAR

این ابزار کمی محدودتر از دیگر سرویس‌های استخراج آنلاین فایل های RAR است. این ابزار تنها از فرمت‌های ZIP، RAR، 7Z و TAR پشتیبانی می‌کند. حداکثر حجم قابل پردازش توسط این سایت 200 مگابایت بوده و از تبلیغ‌های بیشتری نسبت به سایر سایت‌ها برخوردار است. با این حال، به کاربران اطمینان می‌دهد تمامی فایل‌های آپلود شده آن‌ها ظرف 24 ساعت از روی سرور سایت حذف خواهند شد.

فایل RAR خود را انتخاب و آپلود کنید تا لیستی از فایل‌های داخل آن را مشاهده کرده و هرکدام که دلخواهتان است را دانلود کنید. البته صفحه‌ی مربوط به حفظ حریم شخصی این سایت چندین سال است که به‌روزرسانی نشده تا ما با فعال بودن آن تردید داشته باشیم.

Convert.Files

استخراج آنلاین فایل های RAR

این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا فایل های آرشیو RAR را به دیگر پسوندها نظیر ZIP، TAR و 7Z تبدیل کنید. با این حال، نکات منفی مختلفی نیز در این سرویس قرار دارد. این صفحه دارای تبلیغات متعدد شامل یک تبایغ ویدیویی، نمایش تبلیغ هنگام تبدیل فایل‌ها و لینک‌های تبلیغاتی در اطراف دکمه‌های عملیاتی سایت است.

علاوه بر این، شما نمی‌توانید همانند سایت Archive Extractor اقدام به دانلود تمامی فایل‌هایتان با پسوند ZIP کنید.

Funzip

استخراج آنلاین فایل های RAR

اکثر کاربران احتمالا به خاطر کمی طولانی بودن پروسه استخراج آنلاین فایل های RAR ، قید استفاده از برخی فایل‌های آرشیوی غیرضروری را می‌زنند. اما خوشبختانه سایت Funzip این مشکل را حل کرده است. استفاده از این سایت بسیار آسان است و به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های مدنظرتان را به راحتی بر روی صفحه کشیده تا آپلود شوند. آپلود و استخراج با سرعت زیادی در این سایت انجام می‌شود و خیلی سریع می‌تواند لیستی از تمامی فایل‌های داخل یک فایل آرشیوی را به نمایش بگذارد.

قابل ذکر است، Funzip از فایل‌هایی تا حداکثر حجم 400 مگابایت پشتیبانی می‌کند. با این حال، سایت مذکور هیچ اطلاعی در مورد مدت زمان موجود بودن فایل‌هایتان بر روی سرورهایش ارائه نکرده است.

CloudConvert

استخراج آنلاین فایل های RAR

CloudConvert یک ابزار شناخته شده است که به شما اجازه می‌دهد هر نوع فایلی را به فرمت دیگری تبدیل کنید. یک فایل RAR را در آن آپلود کنید تا محتوای آن به هر یک از فرمت‌های 7Z، TAR و ZIP تبدیل شوند.

این ابزار خیلی شسته رفته عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد فایل‌هایتان را آپلود کرده، آن‌ها را از یک آدرس اینترنتی اضافه کنید یا آن‌ها را از حافظه‌های ابری اضافه کنید. شما حتی می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را نیز فعال کنید که گزینه‌ی خوبی برای کارهای طولانی است. علاوه بر این، CloudConvert به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های تبدیل شده را به طور مستقیم در فضای ابری‌تان ذخیره کنید.

این سرویس پس از گذشت 24 ساعت، فایل‌های آپلود شده‌ی شما را حذف می‌کند. البته اگر نخواهید به صورت دستی این کار را انجام دهید. اگر شما عادت به استخراج آنلاین فایل های RAR دارید، لازم به ذکر است که این سرویس فاقد تبلیغات است، اما حجم محدودی در طول روز در اختیار شما قرار می‌دهد.

WOBZIP

استخراج آنلاین فایل های RAR

و در انتها WOBZIP یکی دیگر از سایت‌های استخراج آنلاین فایل های RAR است که می‌توانید از آن استفاده کنید. گرچه در آزمایش‌هایی که ما انجام دادیم این سرویس به خوبی کار نکرد. شما هم می‌توانید آن را تست کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یعنی باید 100 مگابایت رو آپلود کنیم بعد 150 مگابایت فایل اکسترکت شده رو دانلود کنیم برای اینکه برنامه winrar 3 مگابایتی رو دانلود نکنیم. جالب اینجاست که نیاز به نصب هم نداره.

  2. با گجت نیوز باشی ینی روی علم روز پیش میریی