درگاه پرداخت بانکی

با پی پکس بهترین درگاه پرداخت بانکی را در اختیار داشته باشید

دریافت و پرداخت وجه یکی از اصلی‌ترین فرآیندهایی است که در کسب و کارهای آنلاین دائما اتفاق می‌افتد. به همین دلیل می‌بایست به درگاه پرداخت اهمیت فوق‌العاده‌ای داد. اما یک درگاه پرداخت بانکی یا اینترنتی همچون پی پکس چیست و چه مزایایی دارد؟

از جمله دغدغه‌هایی که کاربران را حین انتخاب درگاه پرداخت نگران می‌کند، مسائل امنیتی – مالی است که ممکن است برای شرکت ایجاد دردسر کند. بستر انجام مبادلات پولی به صورت اینترنتی می‌بایست علاوه بر داشتن حداکثر میزان ممکن امنیت، به راحتی قابل پیگیری باشد. سهولت در استفاده، یکی دیگر از الزامات درگاه پرداخت واسط به شمار می‌رود.

روش‌های دریافت درگاه پرداخت بانکی

به منظور گرفتن درگاه واسط پرداخت دو روش پیش پای شرکت‌ها قرار دارد. اولین روش، بستن قرارداد مستقیم با بانک‌ها بوده و روش دیگر، دریافت سرویس از شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی محسوب می‌شود.

درگاه پرداخت بانکی

در روش نخست، وب سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین نیازمند درگاه پرداخت بانکی ، بعد از مراجعه به شعبه‌ای از یک بانک، از آن‌ها اتصال سیستم پرداخت الکترونیک به حساب خود در همان بانک را درخواست می‌کنند. به این ترتیب بعد از پرداخت مبلغ به صورت آنلاین توسط کاربران با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب خود، وجه به حساب مشتری منتقل می‌شود.

درگاه پرداخت بانکی

مشکل اینجاست که روش اول دریافت درگاه پرداخت واسط برای فروشگاه‌ها و کسب و کارهای بسیار بسیار بزرگ مناسب بوده و به آن‌هایی تعلق پیدا می‌کند که روزانه میزان تراکنش فوق‌العاده بالایی دارند. بانک‌ها به سختی به شخصیت‌های حقیقی درگاه پرداخت واسط مستقیم ارائه کرده و وی را به رعایت برخی قوانین مجبور می‌کنند. این در حالی است که برای داشتن درگاه واسط پرداخت اجباری به عقد قرارداد مستقیم با بانک‌ها وجود ندارد!

درگاه پرداخت بانکی

روش بهتر اخذ درگاه پرداخت بانکی

در روش دوم با شرکت‌های واسط بین‌ بانکی قرارداد خواهید بست. آن‌ها فرآیند دریافت درگاه پرداخت بانکی را ساده کرده و همانطور از نامشان پیداست، واسط شما می‌شوند. به این ترتیب کارها را به آن‌ها سپرده و دیگر مجبور به طی کردن مراحل پیچیده و رعایت قوانین سرسختانه دریافت درگاه واسط پرداخت مستقیم نخواهید بود.

درگاه پرداخت بانکی

اما از آنجایی که مبالغ پرداخت شده توسط کاربران در هر وب سایت، ابتدا به حساب شرکت ارائه‌کننده درگاه پرداخت بانکی ریخته شده و سپس برای صاحب حساب اصلی واریز می‌شود، باید به دنبال یافتن بهترین درگاه واسط پرداخت باشید.

دریافت و در ادامه مدیریت درگاه پرداخت واسط به صورت مستقیم به اندازه‌ای دردسرساز است که حتی شرکت‌های دارای میزان تراکنش بالا در هر روز نیز ترحیح می‌دهند از درگاه واسط پرداخت غیر مستقیم استفاده کنند.

درگاه پرداخت بانکی

این دسته از شرکت‌ها، درگاه‌های بانک‌های متعددی را در اختیار داشته و دست مشتری را حین انتخاب باز می‌گذارند. پی پکس یکی از بهترین درگاه‌های واسط پرداخت به شمار آمده و کسب و کارهای بزرگ و کوچک زیادی به منظور دریافت درگاه پرداخت آن را انتخاب کرده‌اند. تسویه حساب سریع، پشتیبانی آنلاین و دائمی، دریافت کمترین کارمزد در مقایسه با دیگر شرکت‌های واسط و همچنین ارائه درگاه اختصاصی رایگان دلایلی هستند که آن را تبدیل به یک انتخاب ایده‌آل می‌کنند.

درگاه پرداخت بانکی

یکی دیگر از مزایای استفاده از این درگاه پرداخت بانکی، وجود یک نرم افزار مخصوص موبایل برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس است. مشتریان پی پکس با استفاده از آن‌ خواهند توانست تراکنش‌های حساب خود را به راحتی مشاهده کرده و درخواست واریز و دریافت پشتیبانی را از طریق گوشی هوشمندشان ارسال کنند.

پی پکس جزو قدیمی‌ترین و بهترین درگاه‌های واسط پرداخت به شمار آمده و تاسیس آن به سال 1393 برمی‌گردد. طی یک دوره زمانی و حدود یک الی دو سال پیش، تعداد زیادی از درگاه‌های واسط فیلتر شده و از دور خارج شدند، اما پی پکس توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد و همچنان، قدرتمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد. حتی در زمان وجود رقیبان بیشتر نیز باز هم برای بیشتر مشتریان در پی یافتن درگاه پرداخت بانکی ، پی پکس یکی از نخستین انتخاب‌ها بود. پی پکس توسط آی وحید پشتیبانی می‌شود که خود یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود.

پایان رپورتاژ اگهی /.