گلکسی اس 9 اکتیو

گلکسی اس 9 اکتیو سامسونگ با یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری عرضه می‌شود

تصویر منتسب به مشخصات فنی گلکسی اس 9 اکتیو (Samsung Galaxy S9 Active) منتشر شد. گوشی مقاوم جدید سامسونگ قرار است با یک باتری بزرگ عرضه شود.

همانند سال‌های گذشته، سامسونگ در حال توسعه نسخه «اکتیو» از پرچمداران خود بوده و اگر برنامه زمانی این شرکت همانند سال‌های قبل باشد، احتمالا تابستان امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود.

اخیرا تصویری منتسب به مشخصات گلکسی S9 اکتیو با شماره مدل SM-G893 در فضای مجازی منتشر شده است که با تکیه بر آن می‌توان گفت این موبایل جدید همانند گلکسی S8 اکتیو، با یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ما حدس می‌زنیم این اطلاعات مربوط به گلکسی اس 9 اکتیو باشند چرا که پیش از آن، گلکسی اس 7 اکتیو با شماره مدل SM-G891 روانه بازار شده بود.

مشخصات گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 اکتیو یکسان خواهد بود

باتری بزرگ‌تر این گوشی در مقایسه با باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس 9، یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این تلفن های هوشمند در کنار طراحی متفاوت و بدنه مقاوم محسوب می‌شود. هرچند، امروزه بسیاری از محصولات موجود در بازار از جمله پرچمداران هواوی، بدون افزایش ضخامت از باتری‌های 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.

به هر حال، سایر مشخصات فنی این گوشی با نسخه استاندارد یکسان خواهد بود و همانند گلکسی S8 و S8 اکتیو، کاربران باید در انتظار شباهت بسیار زیاد میان نسل جدید باشند.

گلکسی اس 9 اکتیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*