حافظه های SSD سری 970 پرو و EVO سامسونگ

حافظه های SSD سری 970 پرو و EVO سامسونگ معرفی شدند

حافظه های SSD سری 970 پرو و EVO سامسونگ معرفی شدند. این حافظه ها از حداکثر پهنای باند NVMe استفاده کرده و سرعت خواندن و نوشتن بالایی را ارائه می‌کنند. در ادامه با مشخصات، قیمت و زمان عرضه حافظه های SSD جدید سامسونگ آشنا شوید.

این روزها حافظه های SSD به طور فزاینده‌ای در حال رایج شدن بین کاربران دسکتاپی و لپ تاپی هستند. با این حال درست همانند تمامی هارد دیسک‌ها، این حافظه ها نیز در انواع مختلفی با حجم و سرعت متفاوتی عرضه می شوند. اگر شما قصد دارید یکی از قدرتمندترین آن‌ها را در کامپیوتر آینده‌ی خود مورد استفاده قرار دهید، خبر خوب این که ساعاتی پیش رسما حافظه های SSD سری 970 پرو و EVO سامسونگ با سرعت خواندن و نوشتن بالا معرفی شدند.

غول کره‌ای در بیانیه مطبوعاتی معرفی حافظه های SSD سری 970 پرو و EVO سامسونگ اینچنین می‌گوید:

سامسونگ Pro 970 و EVO مبتنی بر استاندارد M.2 طراحی شده و از آخرین نسل اینترفیس PCIe Gen 3×4 برخوردار است. خانواده 970 پهنای باند NVMe را به بالاترین پتانسیل ممکن رسانده و عملکرد بی‌نظیری را برای پردازش حجم زیادی از داده‌ها از جمله کارهای گرافیکی سه بعدی و 4K، بازی های باکیفیت و تحلیل داده‌ها ارائه می‌کند.

سامسونگ همچنین در ارتباط با سرعت خواندن و نوشتن این حافظه های اس اس دی جدید ادعا می‌کند که سری سامسونگ 970 پرو قادر به ارائه سرعت خواندن حداکثری 3500 مگابایت بر ثانیه‌ای و سرعت نوشتن حداکثری 2700 مگابایت بر ثانیه‌ای است. این درحالیست که سری EVO قادر به ارائه سرعت خواندن حداکثری مشابه 3500 مگابایت بر ثانیه‌ای، اما سرعت نوشتن حداکثری کمتر 2500 مگابایت بر ثانیه‌ای است.

قیمت حافظه های SSD سری 970 پرو و EVO

از نظر قیمتی نیز انتظاری به جز آنکه قیمت حافظه های اس اس دی سامسونگ از هارد دیسک ها بالاتر باشند نمی‌رفت. قیمت سری سامسونگ 970 پرو از 329.99 دلار برای مدل 512 گیگابایتی آغاز می‌شود. این درحالیست که قیمت مدل پایه 250 گیگابایتی 970 اوو 119.99 دلار خواهد بود. حافظه های SSD سری 970 پرو و EVO سامسونگ از 17 اردیبهشت ماه به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با این ببین چیکار کنههههه