نخستین گوشی سامسونگ مجهز به اندروید گو در راه است

نخستین گوشی سامسونگ مجهز به اندروید گو در راه است

به تازگی بنچمارک یک گوشی جدید سامسونگ در گیک‌بنچ ظاهر شده که به نظر می‌رسد اولین گوشی سامسونگ مجهز به اندروید گو (Android Go) باشد. در ادامه، به بررسی سایر مشخصات و امکانات گوشی اقتصادی سامسونگ خواهیم پرداخت.

یک اسمارت فون جدید سامسونگ با شماره سریال SM-J260G در بنچمارک گیک‌بنچ به ثبت رسیده که احتمالا نخستین گوشی کمپانی کره‌ای باشد که به اندروید Go بر پایه اندروید 8.1 اوریو مجهز می‌شود.

مشخصات اولین گوشی سامسونگ مجهز به اندروید گو

نخستین گوشی سامسونگ مجهز به اندروید گو در راه است

همانطور که در تصویر بالا نیز می‌بینید، موبایل جدید سامسونگ یک گوشی پایین‌رده با 1.5 گیگابایت رم است که با اندروید 8.1 عرضه خواهد شد. در واقع، اندروید Go نسخه‌ای از اندروید 8 اوریو است که در اسمارت فون هایی با سطح سخت افزاری پایین نصب خواهد شد. با این حال، سامسونگ معمولا گوشی های رده‌پایین خود را به جدیدترین نسخه اندروید مجهز نمی‌کرد. مادربورد گوشی اندروید گو سامسونگ نیز از نوع universal7570_go ذکر شده است.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که اولین گوشی سامسونگ مجهز به اندروید گو (که در این لیست با شماره سریال SM-J260G عنوان شده)، با نام گلکسی جی 2 کور (Galaxy J2 Core) به بازار عرضه خواهد شد. البته هیچ‌یک از این گزارش‌ها تاکنون به صورت رسمی تایید یا رد نشده است؛ بنابراین، برای اطلاع از آخرین اخبار درخصوص گوشی های بعدی سامسونگ، گجت نیوز را در روزهای آینده نیز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بدترین و پَست ترین گوشیهای دنیا ، میان رده های سامسونگ هستن