شیائومی می پد 4

مشخصات فنی تبلت شیائومی می پد 4 لو رفت

گروه XDA موفق به کشف جزئیاتی از تبلت شیائومی می پد 4 (Xiaomi Mi Pad 4) از طریق فایل های فریمور این دستگاه شده است. تبلت جدید شیائومی ، نخستین تبلت تمام صفحه جهان در بازار خواهد بود.

چندین روز قبل یک تحلیلگر صنعت موبایل به نام Pan Jiutang عنوان کرد که نسل جدید تبلت Mi Pad شیائومی در دست توسعه است. در واقع شایعات از سوی وی آغاز شد و حالا به واقعیت تبدیل شده است. بنابراین حالا دیگر با اطمینان می‌توانیم بگوییم که تبلت شیائومی می پد 4 واقعیت داشته و در دست توسعه است. امروز گروه توسعه دهندگام XDA به فایل‌های فریمورد یک تبلت برند شیائومی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 660 دست پیدا کرده‌اند که به نظر می‌رسد مربوط به همان تبلت شیائومی می پد 4 است.

مشخصات فنی تبلت شیائومی می پد 4

با توجه به فایل‌های این فریمور، برخلاف تصور همگان تبلت شیائومی می پد 4 از تراشه اسنپدراگون 625 برخوردار نبوده و به جای آن از یک تراشه 2.2 گیگاهرتزی به نام اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد. زیرا مشخصات اولیه منتشر شده از این تبلت، خبر از حضور یک تراشه 2 گیگاهرتزی می‌داد که می‌توانست اسنپدراگون 625 باشد. ظرفیت باتری این تبلت نیز 6000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

تبلت جدید شیائومی از یک نمایشگر LCD با نسبت ابعاد 18:9 و تراکم پیکسلی 320ppi بهره می‌برد. هرچند اندازه‌ی این نمایشگر اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد درست همانند تبلت شیائومی می پد 3 از یک نمایشگر 7.9 اینچی با وضوح 2048×1536 پیکسلی بهره‌مند باشد. بر روی قاب جلویی ما می‌توانیم یک سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی به نام سامسونگ S5K5E8 را ببینیم، در حالی که یک دوربین 13 مگاپیکسلی به نام OV13855 با پشتیبانی از حالت پرتره بر روی قاب پشتی تبلت نقش بسته است. در راس بخش نرم افزاری نیز انتظار داریم رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو قرار داشته باشد.

شیائومی می پد 4 نخستین تبلت تمام صفحه جهان

متاسفانه اغلب مشخصات فنی این تبلت شامل حافظه، رام و سایر قطعات در حال حاضر مشخص نیست،‌ اما اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از فریمور نشان می‌دهد که تبلت جدید شیائومی قادر به پشتیبانی از NFC و ضبط ویدیویی 4K نیست. در انتها لازم به ذکر است که معرفی این گوشی چندان هم دور نیست و در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از نخستین تبلت تمام صفحه در بازار خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به عنوان یه تبلت فوق العادست