استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل

امکان استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل در سامانه رجیستری فراهم شد

سامانه اطلاع‌رسانی طرح رجیستری اعلام کرد امکان استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل در سامانه همتا فراهم شده است و خریداران برای دسترسی به فروشنده به منظور درخواست انتقال مالکیت گوشی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

سامانه اطلاع‌رسانی طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه از امکان استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل خبر داد. این سامانه اعلام کرده موارد متعددی مراجعه به سامانه همتا وجود داشته که شخصی سیم کارت تلفن همراه را خریداری کرده، اما فروشنده مالکیت تلفن همراه را به فرد خریدار انتقال نداده است. فرد خریدار نیز در حال حاضر به هر دلیلی به فروشنده دسترسی ندارد تا از او درخواست انتقال مالکیت کند.

نحوه استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل

به همین دلیل اکنون امکان استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل در سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir فراهم شده و فرد خریدار پس از ورود به کارتابل خود با ورود به بخش «وضعیت شناسه دستگاه (IMEI)» و پس از وارد کردن شناسه IMEI دستگاه موبایل خود می‌تواند شماره سیم کارت آخرین مالک تلفن همراه را مشاهده کند. به این ترتیب فرد خریدار می‌تواند با مالک قبلی ارتباط برقرار کرده و درخواست فرایند انتقال مالکیت را داشته باشد.

لازم به ذکر است تنها در صورتی که شناسه IMEI مذکور در کارتابل هیچ سیم کارتی نباشد، یا به عبارت دیگر تحت مالکیت هیچ سیم کارت دیگری نباشد، در این بخش قابل نمایش است و در غیر این صورت، یعنی در شرایطی که این شناسه قبلا از طریق افزودن دستگاه وارد کارتابل شخص دیگری شده باشد، به هیچ عنوان در این قسمت به نمایش گذاشته نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اولین سیمکارتی که روی ایمیلم ثبت شده رومیخوام