مشخصات گوشی اچ تی سی یو 12 (HTC U12) لو رفت

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 12 (HTC U12) لو رفت

به تازگی مشخصات گوشی اچ تی سی یو 12 (HTC U12) توسط یکی از اپراتورهای مطرح ایالات متحده لو رفته است. با توجه به لیست مشخصات و امکانات گوشی جدید اچ تی سی، می‌توان نتیجه گرفت که پرچمدار سال 2018 تایوانی‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در ادامه، به بررسی امکانات فنی و سخت افزار اچ تی سی یو 12 خواهیم پرداخت.

با وجود گذشت نزدیک به 4 ماه از سال 2018 میلادی، کمپانی HTC تاکنون گوشی پرچمداری را معرفی نکرده است. با این حال، چند ماهی است که شایعاتی مبنی بر معرفی و عرضه گوشی موبایلی با نام اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) در رسانه‌های مختلف به گوش می‌رسد. بر اساس این شایعات، اچ تی سی +U12 تنها گوشی پرچمدار سال 2018 اچ تی سی خواهد بود و در کنار آن هیچ مدل پایین‌تر یا کوچک‌تری تحت عنوان اچ تی سی یو 12 معرفی نخواهد شد. اما انتشار مشخصات گوشی اچ تی سی یو 12 توسط وب‌سایت Verizon، این شایعه را عملا رد می‌کند.

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 12

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 12 (HTC U12) لو رفت

بر اساس جدول مشخصات بالا، اچ تی سی یو 12 به نمایشگر «بدون فریم» 6 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر WQHD مجهز خواهد بود که در آن از تکنولوژی محافظت Gorilla Glass استفاده شده است. این گوشی هوشمند اندروید 8 اوریو را با رابط کاربری HTC Sence اجرا می‌کند و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی در قاب پشتی آن به کار رفته است. اسمارت فون جدید اچ تی سی همچنین قادر به فیلمبرداری با کیفیت 4K خواهد بود.

از دیگر امکانات و مشخصات گوشی اچ تی سی یو 12 می‌توان به بلوتوث نسخه 5.0، تکنولوژی Quich Charge 1.0 (احتمالا منظور نسخه 4.0 بود) و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار با اخذ رتبه‌بندی IP68 اشاره کرد. در جعبه موبایل جدید HTC، هدفون‌های HTC USonic نیز قرار داده خواهد شد.

البته در لیست مشخصات اچ تی سی یو 12 از موارد کلیدی همچون نوع پردازنده و سیستم دوربین خبری نیست؛ با این حال، همین اطلاعات مختصر نیز تایید می‌کند که با یک گوشی پرچمدار روبه‌رو خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بسیار هم عالی ، واقعا در کیفیت ساخت و رابط کاربری حرف نداره