اموجی تفنگ آب پاش

گوگل سرانجام اموجی تفنگ آب پاش را جایگزین هفت تیر کرد!

اموجی تفنگ آب پاش رفته رفته در تمامی پلتفرم‌ها جایگزین اموجی تفنگ واقعی می‌شود. اگرچه فیس بوک و گوگل نیز شکلک تفنگ واقعی را کنار گذاشته‌اند، اما مایکروسافت همچنان به استفاده از آن ادامه می‌دهد.

گوگل جدیدترین شرکتی است که اموجی هفت تیر را کنار گذاشته و برای کاربران اندروید، موردی جایگزین معرفی کرده است. در سال جاری این اموجی جای خود را به یک اموجی تفنگ آب پاش نارنجی – زرد رنگ داده است که ما را به یاد تغییر مشابه صورت گرفته توسط اپل، واتس اپ، توییتر و سامسونگ طی سال‌های اخیر می‌اندازد.

اکنون مایکروسافت تنها شرکتی است که اموجی هفت تیر واقعی را به کاربران ارائه می‌کند! اگرچه فیس بوک نیز در حال حاضر از همین مورد استفاده می‌کند، اما یکی از سخنگوهای شرکت در گفتگو با Emojipedia گفت به زودی آن را با یک اموجی تفنگ آب پاش اسباب بازی جایگزین خواهد کرد. مایکروسافت به پرسش The Verge پیرامون رویکرد آتی خود درباره اموجی هفت تیر هنوز واکنش نشان نداده است.

اموجی تفنگ آب پاش

علت ظهور اموجی تفنگ آب پاش

از آنجایی که اکنون اموجی تفنگ آب پاش در گوگل نیز وجود دارد، دیگر حین رد و بدل کردن پیام‌های متنی با شکلک‌های نامفهوم مواجه نخواهید شد. به عنوان نمونه اگر یک کاربر آیفون برایتان این اموجی را ارسال کند، کاربران اندروید نیز یک اموجی تفنگ آب پاش دریافت خواهند کرد، به جای این که با یک شکلک نامفهوم رو به رو شوند.

واقعیت این است که مایکروسافت ابتدا شکلک اسلحه را به شکل یک وسیله اسباب بازی نمایش می‌داد، اما از سال 2016 و به بعد آن را با یک اموجی هفت تیر واقعی جایگزین کرد. این اتفاق حین تغییر کلی پک‌های اموجی این شرکت رخ داد. اکنون مایکروسافت تنها شرکتی است که نسبت به نگرانی‌های آمریکایی‌ها پیرامون افزایش حملات با سلاح گرم واکنش نشان نداده و همچنان از اموجی تفنگ واقعی استفاده می‌کند!

اموجی تفنگ آب پاش

طی سال‌های اخیر، گوگل تغییرات زیادی در شکلک تفنگ خود اعمال کرده است. با این حال گذر زمان سبب شد در نهایت به اموجی تفنگ آب پاش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. خیلی نکته ها هست توی این تغییرات کوچک… من همیشه جزئیات برام مهم بوده و این تغییرات به ظاهر پوچ خیلی هم مهمه ب نظر من.

  2. خب توی فیلماشون که دارن برعکس همین کارو میکنن ترویج خشونت

  3. ما تو چه فکری هستیم اونا تو چه فکری

  4. عجب!
    حالا فرقش چیه ؟

  5. حالا مثلا انگار مهمه

  6. دغدغه اینا هم شده اینکه تفنگ آب پاش بشه ایموجی یا هفتیر
    مام که اینجا امنیت داریم در عوضش
    ربطشم نمیدونم