عکس های بلک بری آتنا

عکس های گوشی بلک بری آتنا در سایت TENAA رویت شد

عکس های گوشی بلک بری آتنا (BlackBerry Athena) در سایت رگولاتوری چینی تنا منتشر شد. با این اوصاف فاصله‌ی زیادی تا زمان رونمایی از گوشی اندرویدی جدید بلک بری باقی نمانده است.

چندین هفته پیش رندرهایی از یک گوشی جدید برند بلک بری با کدنام آتنا در اینترنت منتشر شد. این دیوایس حالا در سایت تنا رویت شده است. هرچند متاسفانه در حال حاضر تصاویر این گوشی منتشر شده و مشخصات آن افشا نشده است. عکس های بلک بری تنا که به تازگی منتشر شده، در واقع رندرهایی از مدل مشکی آن است. حالا ما منتظریم طی هفته‌های پیش رو بتوانیم نسخه‌های دیگر گوشی جدید بلک بری در رنگ‌های دیگر را نیز مشاهده کنیم. به نظر می‌رسد این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی نیز عرضه شود.

بلک بری آتنا نسل جدید گوشی KeyOne

بلک بری آتنا به نظر می‌رسد نسل جدیدی از گوشی KeyOne باشد که شاید با نام KeyTwo یا KeyOne 2018 روانه‌ی بازار شود. کیبورد این گوشی بازطراحی شده و به نظر نمایشگر آن نیز بزرگ‌تر شده است. تمامی کلیدهای فیزیکی بلک بری آتنا ائم از کلیدهای ولوم، پاور و سایلنت در سمت چپ قرار دارند. بر روی قاب پشتی یک ماژول دوربین دوگانه به شکل عمودی، درست در بالا سمت راست صفحه جای گرفته‌اند. در کنار سنسورها نیز یک فلاش LED و چند میلی‌متر پایین‌تر از آن نیز لوگوی بلک بری به چشم می‌خورد.

به نقل از لیست منتشر شده در سایت TENAA، این دیوایس اندرویدی نیز توسط شرکت چینی TCL که بخش موبایلی بلک بری را تصاحب کرده به تولید می‌رسد و با شماره مدل BBF100-4 وارد بازارهای جهانی خواهد شد. از آنجایی که این گوشی به تازگی موفق به کسب تاییدیه تنا شده است، این دیوایس در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. شاید تنها چند هفته دیگر تا زمان رونمایی از آن باقی مانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا نمیخاد قبول کنه دورانش به سر اومدعه؟؟

  2. یگه فک نکنم کسی کیبورد دکمه ای رو پسند کنه