تیزر ویدیویی ال جی G7 تینکیو

همکاری ال جی و BTS در تیزر ویدیویی ال جی G7 تینکیو

تیزر ویدیویی ال جی G7 تینکیو (LG G7 ThinQ) رسما منتشر شد. به نظر می‌رسد این‌بار ال جی با کمک گروه محبوب کره‌ای BTS، پرچمدار آینده خود را معرفی خواهد کرد. همچنین کاربران باید در انتظار هفت ویژگی فوق‌العاده باشند.

اگرچه تیزر ویدیویی ال جی G7 تینکیو به زبان کره‌ای است و با استفاده از دکمه CC در شبکه اجتماعی یوتیوب می‌توان از زیرنویس انگلیسی آن استفاده کرد، اما کاربران نباید در انتظار نمایش دستگاه و یا اشاره به ویژگی خاصی باشند. با این حال می‌توان گفت مدیران با استفاده از گروه محبوب BTS، جوان‌ترها را به منظور افزایش فروش در بازار داخلی هدف قرار داده‌اند.

تیزر ویدیویی ال جی G7 تینکیو

ال جی شمارش معکوس برای معرفی پرچمدار آینده خود را آغاز کرده و تلفن هوشمند جدید این شرکت قرار است در تاریخ 2 می (12 اردیبهشت) به صورت رسمی معرفی شود. کاربران همانند پرچمداران اپل و هواوی باید در انتظار بریدگی بالای صفحه باشند. هرچند مطابق با تصویری که پیش‌تر لو رفته بود، شخصی‌سازی ناچ امکان‌پذیر است. دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه ال جی جی 7 تینکیو خواهد بود. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این اسمارت فون می‌توان به نمایشگر بسیار درخشان 6.1 اینچی، پلتفرم موبایل اسنپدراگون 845 و کلیدی اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

تیزر ویدیویی ال جی G7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این الجی کلا برند خوبی نیست

  2. چرا اینقدر مسخره بود یکی ترجمه کنه

  3. نه قیافشون به پسرا میخورد نه لباساشون …