زمان معرفی نوکیا ایکس

زمان معرفی نوکیا ایکس رسما تایید شد

اچ ام دی گلوبال سرانجام زمان معرفی نوکیا ایکس (Nokia X) را تایید کرد. نوکیا X یک گوشی با طراحی ناچ استایل به سبک آیفون ایکس اپل همراه با دوربین دوگانه و مشخصات میان رده است.

اچ ام دی گلوبال خودش را آماده‌ی یکی از جذاب‌ترین و جدال آمیز‌ترین گوشی های هوشمند برند نوکیا به نام نوکیا ایکس می‌کند. گرچه اخیرا تصاویری از این محصول در کشور چین به انتشار رسیده، اما هنوز آن به صورت رسمی معرفی نشده است. حال خبر رسیده است نوکیا ایکس در اواخر اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد.

کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال میزبان یک رویداد 5 روزه در پکن چین است که قصد دارد با تمامی گوشی های هوشمند خود در آن حضور پیدا کند. با این حال، علاوه بر محصولاتی که تا به امروز توسط این شرکت معرفی شده، ما می‌توانیم با گوشی هوشمند جدیدی به نام نوکیا ایکس نیز ملاقات کنیم که خودش نیز همانند نامش جذاب خواهد بود. از هم اکنون، در اطراف محل برگزاری این رویداد، پوسترهایی به چشم می‌خورند که نام نوکیا ایکس بر روی آن‌ها نقش بسته است تا دو حدود دو هفته دیگر به صورت رسمی معرفی شود. گرچه بر روی این پوسترهای تبلیغاتی هیچ جزئیات سخت افزاری از این گوشی دیده نمی‌شود و تنها نام آن است که می‌تواند قابل رویت باشد.

زمان معرفی نوکیا ایکس همزمان با وان پلاس 6

زمان معرفی نوکیا ایکس 16 می (26 اردیبهشت ماه) اعلام شده است که دقیقا همزمان با یکی از محبوب‌ترین گوشی های چینی امسال، یعنی وان پلاس 6 خواهد بود. جدا از این که در دعوتنامه‌های شرکت اچ ام دی گلوبال هیچ اسمی از نوکیا ایکس آورده نشده است، اما از نام این محصول می‌توان حدس زد که شاهد رونمایی از یک گوشی با طراحی ناچ استایل به سبک آیفون ایکس اپل باشیم.

جدیدترین گوشی اندرویدی نوکیا از شماره مدل TA-1099 برخوردار بوده و از شارژر 10 وات پشتیبانی می‌کند. با توجه به تصاویر به بیرون درز پیدا کرده، یک نمایشگر تمام صفحه به سبک آیفون 10 بر روی قاب جلویی آن نقش بسته است و در قسمت بریده شده نمایشگر، شاهد حضور یک اسپیکر همراه سنسور مجاورتی و دوربین سلفی خواهیم بود. بر روی قسمت پشتی گوشی نیز باید به یک ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته به صورت عمودی همراه با فلاش دوگانه LED و یک اسکنر اثر انگشت گرد اشاره کرد که همگی از فریم آلومینیومی بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نوکیا چرتو پرت نمیسازه ادم خیالش راحته

  2. زیباست مشتاقانه منتظرم ببینم چی معرفی میکنه