پلی استیشن 4 پرو

تولید قطعات کنسول پلی استیشن 5 سونی آغاز شده است

شایعات خبر می‌دهند که تولید قطعات کنسول پلی استیشن 5 سونی (Sony PlayStation 5) رسما آغاز شده است. در گزارشی دیگر تاریخ عرضه کنسول بازی جدید سونی نیز اعلام شده است.

آیا شما هم سخت در انتظار درز اخبار و اطلاعات از کنسول نسل نهم شرکت سونی هستید؟ ما در اینجا خبرهایی برای شما داریم. اگر شایعات حقیقت داشته باشند، کنسول پلی استیشن 5 سونی در اوایل سال 2020 میلادی وارد بازار خواهد شد. این بدان معناست که اگر شما منتظر بودید تا امسال یا سال آینده با این کنسول بازی ملاقات کنید، باید شما را ناامید کنیم. با تمام این تفاسیر، به نظر می‌رسد تولید تعدادی از قطعات پلی استیشن جدید سونی از همین حالا آغاز شده و به مرور زمان افزایش پیدا خواهد کرد.

به نقل از گزارش منتشر شده توسط AnandTech، کمپانی TSMC تولید تراشه‌های مبتنی بر تکنولوژی 7 نانومتری خودش را آغاز کرده است. از این تکنولوژی پردازش برای تولید طیف گسترده‌ای از قطعات نظیر پردازنده‌ها، پردازشگرهای گرافیکی، پردازنده‌های شبکه عصبی و غیره استفاده می‌شود. این قطعات همگی می‌توانند بخشی از سخت افزار محصولات شرکت سونی و کنسول PS5 آن‌ها را تشکیل دهند.

تولیدکننده قطعات کنسول پلی استیشن 5 کیست؟

در حالی که بیشتر به نظر می‌رسد سونی از جدیدترین قطعات سخت افزاری برای توسعه نسل آینده‌ی کنسول بازی خود استفاده خواهد کرد، ما مطمئن نیستیم غول ژاپنی از تکنولوژی حال حاضر کمپانی TSMC بر روی محصولی استفاده کند که 2 یا 3 سال دیگر (که تکنولوژی‌ها جدیدتر، قدرتمند‌تر و کارآمدتر شده‌اند)‌ آن را روانه‌ی بازارها خواهد کرد.

در حال حاضر ممکن است که این خبر شایعه‌ای بیش نباشد، اما ما از چندین منبع مختلف در ارتباط با عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 در سال 2020 توسط سونی شنیده‌ایم که می‌توانید کمی ما را از این قضیه مطمئن کنند. لازم به ذکر است که پلی استیشن 5 نسل جدید کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و پلی استیشن پرو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اگه کنسول 5بیاد کنسول 4به خاک سیاه میخوره😂

  2. تا قبل از 2020 بعیده منتشر بشه

  3. یا خدا ما هنوز پی سه روز بازی نکردیم همه بازی هاشو

  4. اونوقت ما هنوز پلی استیشن 4 هم نداریم

  5. باید کنسول ایرانی هم بسازیم اینا محتوای بد دارن