ال جی جی 7 تینکیو

گوشی های سری Q Note ال جی مجهز به قلم هوشمند در راه بازار

گوشی های سری Q Note ال جی با پشتیبانی از قلم هوشمن در راه هستند. این محصولات از طراحی مشابه ال جی جی 7 تینکیو ، پرچمدار سال 2018 ال جی همراه با نمایشگر ناچ استایل بهره‌مند خواهد بود.

با توجه به نام تجاری تازه به ثبت رسیده توسط ال جی، به نظر می‌رسد این شرکت در نظر دارد از گوشی های هوشمند جدیدی مجهز به قلم هوشمند پرده برداری کند. ال جی نزدیک به یک سال پیش از یک گوشی مجهز به قلم هوشمند به نام LG Stylo 3 Plus پرده برداشته بود. حال آن‌ها به تازگی یک نام تجاری به نام Q Note را به ثبت رسانده‌اند تا نشان دهند، آماده‌ی معرفی یک گوشی مجهز به قلم هوشمند دیگر هستند.

در حال حاضر گوشی های سری LG Q روی بورس هستند و این کمپانی اواخر سال 2017 میلادی از دو گوشی میان رده به نام‌های ال جی Q6 و Q8 پرده برداری کرد. این گوشی‌ها همانطور که عنوان کردیم جزو گوشی های میان رده بازار هستند و ما منتظر گوشی های هیجان‌انگیز‌تری از سوی این شرکت هستیم. همراه با گوشی ال جی Q7 که گفته می‌شود تا چندی دیگر معرفی خواهد شد، به نظر ثبت یک نام تجاری جدید می‌تواند نشان دهنده‌ی گوشی های سری Q Note ال جی نیز باشد.

مشخصات گوشی های سری Q Note ال جی

گوشی های سری Q Note ال جی که نخستین عضو آن شاید Q7 Note نام داشته باشد، نسخه‌ی جدیدی از گوشی Stylo 3 Plus که سال گذشته عرضه شد خواهد بود و می‌تواند در بین گوشی های میان رده بازار قرار گیرد. از نظر طراحی، زمان عرضه و جزئیات دیگر هنوز هیچ چیزی در دست ما نیست، اما به نظر می‌رسد می‌تواند از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 بهره‌مند بوده و ظاهری تقریبا مشابه گوشی پرچمدار ال جی جی 7 تینکیو داشته باشد. جی 7 تینکیو نام گوشی پرچمدار سری G شرکت ال جی است که آن هم تا چندی دیگر معرفی می‌شود.

احتمالا هواوی فردا چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه از نسل جدید گوشی پرچمدار خود پرده برداری کند، اما به نظر می‌رسد نخستین گوشی های سری Q Note ال جی ماه آینده معرفی شده و در تابستان پیش رو روانه‌ی بازار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هم اسمشو هم قلمشو از سامسونگ دزدیده