واتس اپ

نسخه جدید واتس اپ محدود کردن فعالیت کاربران در گروه‌ها را امکان‌پذیر می‌کند

نسخه جدید واتس اپ همراه با قابلیت جدید “Restrict Group” به دست کاربران می‌رسد. این ویژگی به ادمین گروه‌ها اجازه می‌دهد سطح دسترسی کاربران به گروه را تعیین کنند. اما این حالت چه مواردی را در بر می‌گیرد؟

این قابلیت فعلا در نسخه اندرویدی واتس اپ در دسترس است

در گذشته، ادمین‌های گروه‌های مختلف واتس اپ کنترل و قدرت محدودی روی گروه‌ها داشتند. اما حالا برای آن دسته از کاربران واتس اپ که مدیریت گروه یا گروه‌های خاصی در این پیام رسان را بر عهده داشته و به دنبال کنترل بیشتری روی گروه‌ها هستند، ویژگی جدید “Restrict Group” قرار است در قالب یک آپدیت برای نسخه اندرویدی این نرم افزار ارائه شود.

برای آن دسته از کاربرانی که از این موضوع اطلاع ندارند، چندی پیش اعلام شده بود واتس اپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید در نسخه بتای اپلیکیشن خود است که به مدیران گروه‌ها اجازه محدود کردن کارهایی که کاربران قادر به انجام آنها بودند را می‌داد.

به نظر می‌رسد فعلا این ویژگی تنها مخصوص ویرایش اطلاعات گروه است، ولی انتظار می‌رود در آینده این حالت شامل موارد گسترده‌تر هم بشود. همان‌طور که “WABetaInfo” اشاره کرده است، کاربران نسخه اندرویدی WhatsApp برای استفاده از این قابلیت جدید باید اپلیکیشن خود را به نسخه 2.18.132 آپدیت کنند. به نظر می‌رسد سازندگان در حال ارائه این ویژگی برای ویندوزفون و آی او اس نیز هستند. هرچند، نسخه مخصوص این سیستم عامل ها هنوز در اختیار همه کاربران قرار نگرفته است.

واتس اپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تنها پناهتون سروشه

  2. همه چی دقیقا همونی شد که میخاستیم اینم نفوذ ایران

  3. چرا همه چی رو محدود میکنن