آیا آیفون SE جدید اپل به نمایشگر ناچ مجهز می‌شود؟

یک قاب ساز، رندرهایی از گوشی آیفون SE جدید اپل را منتشر کرده است. این رندرها می‌توانند طراحی نهایی آیفون اس ای 2 را به ما نشان دهند. سرانجام نمایشگر ناچ به آیفون 4 اینچی جدید اپل خواهد آمد؟

چندین ماه است که شایعات زیادی در مورد نسل جدید گوشی 4 اینچی SE اپل شنیده می‌شود. حتی گفته می‌شد این گوشی در رویداد ماه مارس اپل معرفی می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد تا همچنان بحث و گفتگو در ارتباط با آیفون SE جدید داغ باشد.

در تازه‌ترین شایعات، یک سازنده‌ی محافظ نمایشگر و قاب، رندرهایی را به انتشار رسانده که در آن می‌توان گوشی آیفون SE جدید اپل را مشاهده کرد. این گوشی احتمالا آیفون SE 2 نام خواهد داشت. بسیاری از تصاویر منتشر شده از این گوشی شاید جعلی باشند، اما این یکی احتمالا طراحی نهایی اس ای 2 را به تصویر می‌کشد.

آیفون SE جدید اپل

حذف جک هدفون در آیفون SE جدید

با دقت در تصویر منتشر شده، می‌توان گفت که هیچ نشانه‌ای از حضور جک هدفون در آیفون SE جدید اپل یافت نمی‌شود. درست همانند مدل اصلی خود، این نسل جدید نیز از طراحی جعبه‌ای برخوردار است، اما حالا یک قسمت ناچ نیز به صفحه نمایش اضافه شده است. دیگر جزئیات طراحی گوشی، چندان از پیشینیان خود متفاوت نیست و بیشتر شبیه به خانواده آیفون 5 اپل است. با این تفاوت که جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آن حذف شده و اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید با آداپتور مبدل کنار بیایید.

آیفون SE جدید اپل

با توجه به رندرهای منتشر شده،‌اسکنر اثر انگشت دیگر مورد حذف شده از آیفون SE جدید اپل است. اینگونه به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد فیس آی دی خود را به آیفون کوچک 4 اینچی خود نیز بیاورد. اسلایدر Alert و کلیدهای ولوم در سمت چپ گوشی تعبیه شده‌اند، در حالی که کلید پاور را نیز می‌توان در بالای بدنه یافت.

ساعاتی پیش تصویر دیگری از گوشی آیفون اس ای 2 منتشر شد که خبر از طراحی شیشه‌ای/آلومینیومی قاب پشتی این گوشی می‌دهد. البته این گزارش از منابع نامعتبری به دست آمده است و نمی‌توان قاطعانه در مورد آن اظهار نظر کرده یا آن را تایید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بنظر من که مهم نیست چون هیچ وقت سمت اپل نمیرم