نمایشگر ناچ ال جی جی 7 تینکیو

نمایشگر ناچ ال جی جی 7 تینکیو کپی برداری از آیفون ایکس نیست

با دیدن پرچمدار سال 2018 ال جی بسیاری از کاربران این فکر را می‌کنند که نمایشگر ناچ ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) کپی شده از گوشی آیفون ایکس اپل است. حال مدیرعامل ال جی موبایل به این پرسش، پاسخ داده است.

پس از چندین ماه درز شایعات مختلف، گوشی پرچمدار ال جی جی 7 تینکیو سرانجام معرفی شد. نخستین چیزی که هر کسی با دیدن این گوشی متوجهش می‌شود، نمایشگر ناچ ال جی جی 7 تینکیو است. بدیهی است کاربران بر این باورند ال جی برای طراحی این نمایشگر از نمایشگر آیفون ایکس اپل کپی برداری کرده است، اما به نقل از هوانگ جئونگ هوان، مدیرعامل ال جی موبایل، چنین چیزی درست نیست.

جئونگ هوان در یک مصاحبه جدید پاسخ برخی از سوال‌ها در ارتباط با این که چرا ال جی از این سبک طراحی و سخت افزار نمایشگر در پرچمدار جدید خود پرده برداری کرده است را ارائه کرده است. وقتی در این مصاحبه از وی سوال پرسیده شد که «آیا ال جی از طراحی ناچ بالای صفحه اپل تقلید کرده است؟» مدیرعامل ال جی موبایل در پاسخ به این پرسش عنوان کرد:

کمپانی ال جی هیچگاه از طراحی اپل استفاده نکرده و نخواهد کرد. ال جی حتی پیش از آن که اپل بخواهد آیفون ایکس خود را معرفی کند، گوشی G7 ThinQ را طراحی کرده بود.

نمایشگر ناچ ال جی جی 7 تینکیو

مشخصات نمایشگر ناچ ال جی جی 7 تینکیو

ال جی جی 7 تینکیو از یک نمایشگر 6.1 اینچی IPS LCD با ووح 3120 در 1440 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است. این نمایشگر نه تنها قادر به ارائه شدت روشنایی 1000 نیت است، بلکه 30 درصد انرژی کمتری نسبت به نمایشگر گوشی ال جی جی 6 انرژی مصرف می‌کند. همه چیز در مورد این نمایشگر خوب است، اما چرا ال جی از پنل مدرن‌تر OLED برای نمایشگر این گوشی استفاده نکرده است؟ مدیرعامل ال جی در پاسخ به این پرسش عنوان می‌کند که استراتژی این شرکت، استفاده از نمایشگرهای LCD برای گوشی های سری G و نمایشگرهای OLED برای گوشی های سری V ال جی است. بنابراین ما نباید انتظار داشته باشیم در دیگر پرچمداران سری G ال جی نیز یک نمایشگر اولد را ببینیم.

مدیرعامل ال جی موبایل امیدوار است که فروش جی 7 به مراتب بهتر از نسل گذشته‌ی آن، جی 6 باشد.