زمان معرفی گلکسی S10 زودتر از گلکسی S9

زمان معرفی گلکسی S10 سامسونگ مشخص شد

یک رسانه کره‌ای زمان معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ را افشا کرده است. به ادعای این رسانه کره‌ای، پس از Galaxy S10 ، گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نیز سال آینده معرفی خواهد شد.

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که گلکسی اس 10 سامسونگ اوایل سال 2019 میلادی معرفی می‌شود. این چندان هم تعجب برانگیز نیست که زمان معرفی گوشی پرچمدار آینده‌ی سامسونگ را حتی پیش از نزدیک شدن به آن می‌شنویم. در واقع یک سال پیش از معرفی گلکسی اس 9 نیز ما با زمان معرفی این گوشی آشنا بودیم و می‌دانستیم در مقایسه سال به سال، یک ماه زودتر از گلکسی اس 8 معرفی خواهد شد.

اما حالا شایعه‌ای که شنیده می‌شود، متفاوت از دیگر زمان‌هایی است که پیشتر شنیده بودیم. سامسونگ احتمالا می‌خواهد زمان معرفی گلکسی اس 10 خود را برای ماه ژانویه سال آینده تنظیم کند تا همان اوایل سال 2019 نیز آن را روانه‌ی بازار کند.

زمان معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ

رسانه‌ی کره‌ای The Bell امروز در گزارشی مدعی شده است که سامسونگ به تامین کنندگان قطعات سخت افزاری خود سفارش کرده است که از ماه نوامبر سال جاری (آبان/آذر) تولید قطعات مربوط به گوشی انعطاف پذیر سامسونگ را آغاز کنند. این گزارش همچنین مدعی شده است که گوشی مذکور را می‌توانیم در اوایل سال 2019، احتمالا در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ملاقات کنیم.

گوشی های خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کرد و به نظر می‌رسد دهمین پرچمدار خانواده Galaxy S خود را نیز در سال آینده همین نمایشگاه معرفی خواهد کرد. اما از آنجایی که سامسونگ نمی‌خواهد دو گوشی هوشمند ویژه‌ی آن‌ها همزمان با یکدیگر معرفی شوند، قصد دارد با فاصله زمانی یک ماهه از هم آن‌ها را معرفی کند.

پس زمان معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ نمی‌تواند با برگزاری MWC 2019 یکی باشد. این گزارش مدعی شده است که Samsung Galaxy S10 خود را در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس معرفی خواهد کرد که 8 الی 11 ژانویه (18 الی 21 دی ماه) برگزار می‌شود.

سامسونگ طی سالیان اخیر هیچگاه یک گوشی پرچمدارش را در نمایشگاه CES بر روی صحنه نبرده است. در واقع آن‌ها با حضور در CES همواره از جدیدترین لوازم خانگی خود پرده برداری کرده‌اند و حالا می‌خواهند دهمین پرچمدار سری Galaxy S خود را نیز در این رویداد بزرگ جهانی در معرض دید همگان قرار دهند.

حال آنکه آیا سامسونگ دست به چنین کاری می‌زند و دو گوشی پرچمدار مهم خودش را در فاصله زمانی 1 ماهه از یکدیگر معرفی خواهد کرد یا خیر، موضوعی است که باید برای اثبات آن منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دوستان گوشی واقعا عالیه نخرید ضرر کردین من الان اس 8 پلاسشو دارم واقعا راضیم من الان منتظر اس10هستم که بیاد بخرم حالا به نظر شما قیمتش چنده وقتی تو بازار بیاد میشه بگید قیمتش و کی عرضه میشه

  2. اوههههههه تا دی ماه باید منتظرش بمونیم

  3. سلام خواستم برم گوشی بخرم فروشنده گفت گوشی 400 تومنی شده 900 صبر کن یه ماه دیگه بخر
    راست گفته ؟؟/

  4. الان اماری که توی اروپا گرفتن توی فروش سام اول هست اپل دوم هواوی رده 3 واقعا سام عالی داره پیش میره و توی s10 و نوت 10 واقعا باید منتظر تغییر اساسی باشیم

  5. هنوز نوت نه مگه مشخص شده چقدر حولههه

    • اینا همه شایعه هست و واقعا نظر دادن واسه s 10 سامسونگ که اسفند 97 میاد واقعا خیلی زوده و نمیشه نظر داد حالا حالا تا 10 ماه دیگه باید صبر داد اقای علیرضا جان گل حول نیست اسفند 96 s9 و s9 plus رو معرفی کرد اسفند 97 که میشه 1سال s10 و s10 پلاس رو معرفی میکنه مثل نوت که الان مرداد 97 رونمایی میشه دیگه میره تا مرداد 98 که نوت 10 بیاد s10 که اسفند میاد حتما تغیرات زیادی داخلش میده نسبت به 2 مدل قبل حالا تا اسفند 97 باید صبر بدیم ببینیم s10 و s10 پلاس چی ارایه میده با چه تغیراتی و امکاناتی

    • به تو چه احمق