گوشی شیائومی می 7

گوشی شیائومی می 7 در یک ویدیوی مفهومی نشان داده شد

گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) به عنوان پرچمدار بعدی این کمپانی چینی، در یک ویدیوی مفهومی رخ نشان داد. به نظر می‌رسد ما باید خود را برای نمایشگر بدون حاشیه، بریدگی بالای صفحه و البته اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر آماده کنیم.

به دنبال عرضه گوشی می میکس 2 اس به عنوان اولین پرچمدار 2018 شیائومی، پیش‌بینی زمان عرضه گوشی شیائومی می 7 کار دشواری است. در حالی که برخی منابع از معرفی این تلفن هوشمند در تاریخ 23 می (2 خرداد) خبر می‌دهند، شانس محقق شدن این ادعا بسیار پایین خواهد بود. در همین حال، کانال یوتیوب “TechConfigurations” با تکیه بر اطلاعات موجود، شیائومی Mi 7 را در یک ویدیوی مفهومی به تصویر کشیده است.

مطابق با گزارش‌های قبلی، این اسمارت فون با نمایشگری اولد با برشی کوچک در بخش بالایی تولید می‌شود و حالا این ویژگی در ویدیوی پیش رو هم نشان داده شده است. عاشقان سلفی به کمک دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی قادر به ثبت لحظات شیرین خود خواهند بود. به علاوه، این ویدیو به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی نیز اشاره کرده و نشان می‌دهد ناچ هنگام پخش ویدیوها مخفی می‌شود.

عملا حاشیه‌ای در بخش پایینی وجود ندارد و از آنجایی که دوربین سلفی در ناچ تعبیه شده است، چنین موضوعی غافلگیرکننده نخواهد بود. علاوه بر سیستم تشخیص چهره، کاربران از اسکنر اثر انگشتی که داخل صفحه نمایش تعبیه شده نیز می‌توانند برای باز کردن قفل دستگاه استفاده کنند. از دیگر موارد قابل توجه در مورد گوشی شیائومی می 7 می‌توان به پوشش محافظ گوریلا گلس 5 بازتابنده برای قاب پشتی و دوربین اصلی 12+20 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال و فلاش LED دوال تن اشاره کرد. این گوشی در ویدیوی پیش رو با رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و طلایی به نمایش در می‌آید.

در ادامه می‌توانید نگاهی نزدیک‌تر به طراحی احتمال موبایل آینده شیائومی داشته باشید.

ویدیوی مفهومی گوشی شیائومی می 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قیمت نسخه پایه حدود 400 دلار میشه و در بالاترین قیمت به 600 دلار میرسه البته با قیمت واقعی دست مردم نمیرسه هرگز…

  2. بهترین گوشی سال جاری احتمالا همین باشه

  3. لامصب خیلی خوشگله مشخصاتشم عالیه

  4. قیمت این چند میشه ؟؟