ماوس گیمینگ ریزر Abyssus Essential

ماوس گیمینگ ریزر Abyssus Essential با قیمتی رقابتی رونمایی شد

ماوس گیمینگ ریزر Abyssus Essential با قیمتی رقابتی از راه رسید. ماوس مخصوص بازی جدید ریزر با قابلیت‌های فوق‌العاده خود می‌تواند همراه بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای باشد. 

زمانی که صحبت از ماوس گیمینگ باشد، ریزر یکی از شرکت‌هایی است که احتمالا نام آن به ذهن می‌رسد. این کمپانی طیف گسترده‌ای از ماوس‌های گیمینگ را برای بازی‌ها، نیازهای کاربران و قیمت‌های مختلف طراحی کرده است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که قیمت بیشتر از موارد دیگر برای شما اهمیت دارد، احتمالا شنیدن خبر معرفی ماوس گیمینگ ریزر Abyssus Essential شما را خوشحال خواهد کرد.

نخست باید به این موضوع اشاره کنیم که “Abyssus Essential” به هیچ‌وجه یک ماوس مخصوص بازی جدید نیست. بلکه ریبرند “Razer Jugan” است که پیش‌تر در کشور چین عرضه شده بود. به نظر می‌رسد حالا ریزر تصمیم گرفته است این ماوس را با یک نام جدید در بازار جهانی عرضه کند.

ماوس گیمینگ ریزر Abyssus Essential تنها 50 دلار قیمت دارد

همان‌طور که ریزر اشاره می‌کند، “Abyssus Essential” را می‌توان جایگزین ماوس “Razer Abyssus V2” از نظر ویژگی‌ها و توانایی‌ها در نظر گرفت. این محصول جدید با قابلیت “Chroma” شرکت ریزر که نوری در بخش پایینی را به ماوس اضافه می‌کند، به دست کاربران می‌رسد. برچسب قیمت 50 دلاری این محصول جدید یعنی گیمرهایی که قصد پرداخت پول زیادی برای یک ماوس را ندارند هم می‌توانند از این نورپردازی‌های جذاب برخوردار شوند. به این موارد باید سنسور نوری با دقت 7200 نقطه در هر اینچ و طراحی با فرمت “ambidextrous” برای کار کردن با دو دست را نیز اضافه کرد. در این صورت افراد چپ‌دست بدون هیچ مشکلی می‌توانند به انجام بازی‌ها بپردازند.

هم‌اکنون علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت رسمی ریزر می‌توانند این محصول جدید را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واسه بازی فقط کنسول

  2. پول اینو اگه شیش ماه پیش میدادیم یه کنسول الان ایجوری نبود اوضاع

  3. دلار شد 7000 تومن بدبخت به ما
    ینی یه همچین کالایی میشه 350 هزار تومن توی ایران