واتس اپ

واتس اپ حالا به شما اجازه پخش ویدیوهای اینستاگرام از طریق اپلیکیشن را می‌دهد

نسخه جدید واتس اپ با پشتیبانی از پخش ویدیوهای فیسبوک و اینستاگرام از داخل خود اپلیکیشن منتشر شد. به علاوه، آپدیت جدید چند قابلیت تازه برای مدیریت گروه‌های گفتگو را هم شامل می‌شود.

واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پیام رسان های موجود است که با قابلیت‌هایی متنوع، افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. به دنبال انتشار اطلاعاتی از معرفی استیکرهای جدید و تماس گروهی، حالا قابلیتی جدید معرفی شده است که به واسطه آن، زمانی که یکی از مخاطبان، ویدیوهای فیسبوک و یا اینستاگرام را برای‌تان ارسال می‌کند، شما می‌توانید بدون نیاز به خارج شدن از گفتگو و باز کردن نرم افزار مربوطه آنها را از طریق خود WhatsApp تماشا کنید. این قابلیت جدید در حالی اضافه می‌شود که در گذشته پخش ویدیوهای یوتیوب امکان‌پذیر بود.

این عملکرد جدید، بخشی از آپدیت اخیر برای سیستم عامل آی او اس است که امروز عرضه شد.

قابلیت‌های مخصوص ادمین‌ها در آپدیت واتس اپ

در کنار این موارد، مدیران گروه‌های چت و گفتگو می‌توانند امتیازات ادمین را برای سایر کاربران در نظر گرفته و یا آن را لغو کنند. همچنین حالا قدرت ویرایش موضوع، توضیحات و آیکون چت‌های در حال انجام به ادمین‌ها داده شده است.

هم‌اکنون این امکانات در قالب یک به‌روزرسانی در اختیار کاربران آی او اس قرار گرفته، اما هنوز برای اندروید منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینم دلش میخاد فیلتر بشه

  2. واتس آپ میدونو خالی دیده میخاد جای تلگرامو بگیره

  3. دارم وسوسه میشم یه واتس آپ نصب کنم