گوشی شارپ آکواس آر 2

گوشی شارپ آکواس آر 2 با اسنپدراگون 845 و دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی شارپ آکواس آر 2 (Sharp AQUOS R2)، جدیدترین پرچمدار شارپ محسوب می‌شود با نمایشگر کم‌حاشیه و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 معرفی شده است. در ادامه بیشتر با گوشی شارپ آکواس آر 2 آشنا می‌شویم.

همانند دیگر تولیدکنندگان تلفن های هوشمند، شارپ نیز توجهی ویژه به طراحی مدرن دارد. چندی پیش این کمپانی از کوچک‌ترین موبایل 6 اینچی جهان رونمایی کرد. حالا ژاپنی‌ها آکواس آر 2 را با قابلیت‌های متنوع و سخت افزار به‌روز پیش روی کاربران قرار داده‌اند تا ما باز هم با محصولی قدرتمند رو به رو باشیم.

در ساخت بدنه گوشی آکواس R2 با ابعاد 156 در 74 در 9 میلی‌متر و 181 گرم وزن، سازندگان از ترکیب شیشه و فلز همراه با استانداردهای IP8X ،IP5X و IP6X بهره برده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در پنج رنگ مشکی (Premium Black)، سفید (Premium White)، صورتی (Coral Pink)، قرمز (Rose Red) و “Aquamarine” خریداری کنند.

گوشی شارپ آکواس آر 2

مشخصات فنی گوشی شارپ آکواس آر 2

صفحه نمایش IGZO این گوشی با ناچ دایره‌ای، 6 اینچ اندازه داشته و با وضوح 1440×3040 یا +WQHD و نسبت 19:9 تولید شده است. در بخش پایینی نیز می‌توان کلید فیزیکی هوم و اسکنر اثر انگشت را پیدا کرد.

پرچمدار شارپ از تراشه اسنپدراگون 845 و 4 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای خود را روی حافظه 64 گیگابایتی گوشی ذخیره کنند و اگر این میزان حافظه کم است، استفاده از کارت حافظه microSD امکان‌پذیر خواهد بود. اندروید 8.0 اوریو به عنوان سیستم نرم افزاری در خدمت شما خواهد بود و یک باتری 3130 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. برای تجربه بهتر محتوای چندرسانه‌ای، شارپ آکواس R2 با پشتیبانی از فناوری های Dolby Vision و Dolby Atmos به دست کاربران می‌رسد.

گوشی شارپ آکواس آر 2

دوربین گوشی شارپ آکواس آر 2

یکی از نقاط قوت موبایل جدید شارپ را می‌توان سیستم دوربین دوگانه آن در نظر گرفت؛ جایی که سازندگان از یک دوربین 16.3 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و عمق میدان 135 درجه برای فیلم‌برداری در کنار یک دوربین 22.6 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ثابت بهره برده‌اند. آکواس آر 2 را می‌توان نخستین موبایل جهان در نظر گرفت که فیلم‌برداری و ثبت تصاویر ساکن به صورت هم‌زمان از طریق سنسورهای تصویر را امکان‌پذیر می‌کند. به علاوه، اینجا رد پای تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر هم دیده می‌شود.

سلفی‌بازان هم می‌توانند به کمک دوربین 16.3 مگاپیکسلی که در ناچ جای گرفته است، لحظات مختلف را با کیفیتی بالا ثبت کنند.

گوشی شارپ آکواس آر 2

متاسفانه فعلا هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت پرچمدار شارپ نیست. همچنین ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این موبایل در بازار کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قید هرچی گوشی هست بزنید برجام نابود شد