جوایز گوگل پلی 2018

جوایز گوگل پلی 2018 و برندگان آن: برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال

برندگان جوایز گوگل پلی 2018 را اعلام شدند. این جوایز به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آندرویدی که دارای خصوصیات و طراحی منحصر به فردی هستند اهدا می‌شود.

اسم برخی از اپلیکیشن‌هایی که به لیست نهایی راه یافتند در لیست سه ماهه برترین‌های آندروید‌‌‌ هم به چشم می‌خورد، اما انتخاب‌های نهایی جزو اپلیکیشن‌هایی بودند که بعد از آپریل 2017 منتشر و یا مورد به روز رسانی عمده‌ قرارگرفته بودند. پس در اینجا بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جدید را معرفی خواهیم کرد.

جوایز گوگل پلی 2018 شامل 9 دسته‌بندی بود که اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی را مد نظر قرار می‌داد که از بهترین تجربه کاربری بر روی آندروید، استفاده از خصوصیات برجسته پلتفرم، به کاربردن زبان طراحی متریال و دریافت نتیجه عالی از آن، و توانایی اپلیکیشن در اجرا بر روی دستگاه‌های مختلف برخوردار بودند. در کمال تعجب امسال از دسته بندی‌های “بهترین اپلیکیشن” و “بهترین بازی” خبری نبود و در عوض دسته‌بندی‌ها برخی ژانرهای خاص از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در رقابت با دیگران موفقیت بیشتری کسب کرده بودند را در بر می‌گیرند.

 

همه رقابت کنندگان جوایز گوگل پلی 2018 توسط کارمندان گوگل انتخاب شده و از امتیاز کاربری بالایی در گوگل پلی برخوردار بودند. البته لزوما همه آن‌ها جزو نرم‌افزارهای پرطرفدار نبودند. با نگاه به لیست امسال ممکن است یک اپلیکیشن مفید و یا یک بازی اعتیاد آور جدید که تا به حال چیزی از آن نشنیده بودید را پیدا کنید.

برجسته‌ترین استارت آپ: Canva

برجسته‌ترین اپلیکیشن مستقل: Old Man’s Journey

برجسته‌ترین اپلیکیشن برای میلیاردها تجربه: Flipkart

بهترین تاثیر اجتماعی: Khan Academy: Free Learning App

بهترین بازی ساخت جوامع: Episode – Choose Your Story

موفق‌ترین اپلیکیشن: Empires & Puzzles: RPG Quest

بهترین تجربه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده: BBC Earth: Life in VR

بهترین تجریه دسترسی: Be My Eyes – Helping the blind

برجسته‌ترین اپلیکیشن سلامتی: Simple Habit Meditation

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*