نسخه جدید گوگل مپس

نسخه جدید گوگل مپس ارزیابی مکان‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کند

نسخه جدید گوگل مپس با چند قابلیت جدید و کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این ویژگی‌ها که در خلال کنفرانس I/O 2018 شاهد معرفی آنها بودیم، استفاده از اپلیکیشن نقشه را ساده‌تر می‌کنند.

گوگل همراه با نسخه جدید سیستم عامل خود، مجموعه‌ای از قابلیت‌های تازه و جذاب را برای اندروید P معرفی کرد تا شاهد عرضه یکی از بهترین نسخه‌ها باشیم. به علاوه، حالا بسیاری از نرم افزارها نیز دست‌خوش تغییر شده‌اند که Maps از جمله آنهاست. نسخه جدید گوگل مپس با دو قابلیت For You و Your Match منتشر می‌شود.

For You سرویسی جدید برای کاربران Google Map است که مکان‌های نزدیک برای صرف غذا، گشت و گذار و موارد مشابه را پیشنهاد می‌دهد. این ویژگی برای آن دسته از افرادی که دائما نرم افزاری دیگر را برای مشاهده اطلاعات مشابه (همچون اپلیکیشن Yelp) باز نگه می‌دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، ارزیابی مکان‌های مختلف را امکان‌پذیر ممکن می‌کند و کاربران مطابق با تجربه خود از مکان‌هایی که اطلاعات آنها را وارد کرده‌اند، می‌توانند از 100 یک امتیاز را در نظر بگیرند. هراندازه این امتیاز بالاتر باشد، گوگل تصور می‌کند شما بازدید از آن محل را بیشتر دوست دارید. این ویژگی Your Match نامیده می‌شود و با ترکیب بررسی‌ها و دیدگاه‌های صدها میلیون نفر از مردم از مکان‌های مختلف، از یادگیری ماشینی به منظور ایجاد امتیاز استفاده می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند با لمس و نگه داشتن انگشت خود روی صفحه، لیستی جدید را ایجاد کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، یکی از کاربران سرویس نقشه گوگل می‌تواند با ساخت لیستی از رستوران‌های مورد علاقه خود، آنها را به دوستان و یا اعضای خانواده معرفی کند.

نسخه جدید گوگل مپس

قابلیت جدید For You

نسخه جدید گوگل مپس تابستان منتشر می‌شود

در نهایت، کاربران زمانی که در حالت ناوبری هستند، قادر به گفتگو با Google Maps خواهند بود. شما می‌توانید از آن بخواهید که پیام‌های کوتاه جدید را برای شما بخواند و یا حتی با پیامی حاوی زمان تخمینی رسیدن به مقصد، به آنها پاسخ دهد. زمان تخمینی رسیدن مستقیما از صفحه Maps شما گرفته شده و برای فردی که در حال گفتگو با آن هستید، ارسال می‌شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که همراه با تمرکز روی مسیر، با دوستان، اعضای خانواده، شرکای تجاری و یا مشتریان خود در ارتباط باشید.

نسخه جدید گوگل مپس از تابستان پیش رو برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*