بلاک چین فیس بوک

بخش مرموز بلاک چین فیس بوک در حال توسعه است

بخش بلاک چین فیس بوک بر اساس تایید چندین منبع اکنون در مرحله توسعه قرار دارد. توسعه قسمت بلاک چین فیسبوک در حالی رخ می‌دهد که بر اساس اخبار قبلی، احتمال می‌دادیم به زودی شبکه بلاک چین فیس بوک و سپس ارز رمزنگاری شده آن معرفی شود.

شنیدن خبر توسعه قسمت بلاک چین فیس بوک تعجبی نیست، چرا که مارک زاکربرگ مدیر عامل این شرکت، مدتی پیش طی انتشار یک پست در همین شبکه اجتماعی اعلام کرد فیس بوک قصد دارد با مطالعه بسیار عمیق، به مزایا و معایب ارزهای رمزنگاری شده پی ببرد. بعید نیست توسعه بخش بلاک چین فیس بوک به همین دلیل بوده باشد.

فیس بوک در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره قسمت بلاک چین مرموز خود در اختیار رسانه‌های خبری قرار نداده است، اما می‌دانیم دیوید مارکوس (David Marcus) که مسئولیت مدیریت بخش فیس بوک مسنجر و همچنین قسمت محصولات پیام رسانی را در اختیار داشت، اکنون گروه بلاک چین فیس بوک را مدیریت می‌کند.

حضور افراد سرشناس در تیم توسعه بخش بلاک چین فیس بوک

دیوید مارکوس، مدیر عامل پیشین پی پال، به دنیای دریافت و پرداخت پول علاقه زیادی دارد، به همین دلیل بعد از ترک سمت قبلی خود اکنون به عنوان یکی از اعضای اصلی شرکت معاملات مبتنی بر بیت کوین Coinbase ایفای نقش می‌کند. او طی انتشار یک پست فیس بوکی نوشت بعد از چهار مرتبه دریافت جایزه بهترین مسنجر سال، اکنون تصمیم گرفته چالش بیشتری برای ایجاد کند. او در ادامه اعلام کرد به همین دلیل گروهی جدید تشکیل داده تا بلکه استفاده از تکنولوژی بلاک چین در فیس بوک را از ابتدا تحت بررسی قرار بدهد. این موضوع نشان می‌دهد توسعه بخش بلاک چین فیس بوک در ابتدای کار قرار دارد.

بلاک چین

یکی دیگر از اتفاقات جالب، پیوستن کوین ویل (Kevin Weil) به تیم دیوید مارکوس است. کوین ویل از مدت‌ها قبل در نقش رییس بخش محصولات اینستاگرام مشغول به فعالیت است، اما به منظور پیوستن به تیم توسعه بلاک چین فیس بوک مشغول به ترک این سمت شده است. هنوز درباره افراد مهم و شناخته شده احتمالی که در این تیم حضور دارند خبری در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فیس بوک همیشه مرموز بوده

  2. بلاک‌چین به ضرر حکام دنیای مجازیست، لذا نخواهندگذاشت ایده‌آلش واقعی شود، چون در آنصورت نان‌شان را آجر کرده‌اند.

  3. چقدر شما عقب هستین

    الان تلگرام هم فیتلرش پریده مطلب نزدین

    اینستاگرام هم امروز سرورش قطع شد چند دقیقه