تصاویر جدید آیفون اس ای 2018

تصاویر جدید آیفون اس ای 2018 با طراحی کم حاشیه و فیس آی دی منتشر شد

یک قاب ساز، تصاویر جدیدی از گوشی آیفون اس ای 2018 اپل (Apple iPhone SE 2018) را به انتشار رسانده است. این عکس، طراحی ناچ، نمایشگر لبه به لبه کم حاشیه و بزرگ‌تر نسبت به نسل پیشین را در آیفون اس ای 2 تایید می‌کند.

طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی را در ارتباط با نسل جدید گوشی جمع و جور اپل آیفون با نام آیفون اس ای 2018 (iPhone SE 2018) شنیده‌ایم. تا به امروز موارد ضد و نقیضی را در ارتباط با این گوشی آی او اسی شنیده‌ایم، اما حالا تصاویر تازه‌ای از آن به انتشار رسیده که حاوی نکات جالب توجه دیگری است. معمولا سازندگان لوازم جانبی گوشی‌ها،‌ پیش از معرفی آن‌ها اقدام به انتشار تصاویری از رندرها و لوازم طراحی شده برای آن‌ها می‌کنند. آیفون اس ای 2 اپل نیز از این قاعده مستثنا نیست و حالا به لطف همین شرکت‌ها، ما می‌توانیم با آنچه اپل در سال جاری معرفی خواهد کرد، آشنا خواهیم شد.

تایید فیس آی دی در آیفون اس ای 2018

در این لحظه تمام شایعات ادعا می‌کنند که آیفون اس ای 2 یا همان آیفون اس ای 2018 از طراحی جدید دنیای گوشی های هوشمند بهره می‌برد. گرچه به نظر این ادعا درست است، اما همچنان باید تا زمان رونمایی رسمی از آن منتظر بمانیم.

تصاویر جدید آیفون اس ای 2018

در حالی که تصاویر انتشار یافته از این گوشی، همگی ادعا می‌کنند که طراحی نهایی آیفون جمع و جور جدید اپل را به نمایش می‌گذارند، ظاهرا قاب پشتی آن‌ها نیز حالا تمام شیشه‌ای شده است تا پشتیبانی از شارژ بیسیم را به ارمغان بیاورد. مدل اصلی از قاب پشتی آلومینیومی بهره‌مند بود که اجازه‌ی پشتیبانی از شارژ بیسیم را نمی‌داد.

در جدیدترین تصویر به انتشار رسیده از آیفون اس ای 2018 اپل، بار دیگر به طراحی کم حاشیه مدرن این گوشی و حضور یک ماژول فیس آی دی تاکید شده است. در واقع اگر بخواهیم این گوشی را شبیه به محصول دیگری بدانیم، آن یک نسخه‌ی مینی از آیفون ایکس اپل محسوب می‌شود. این رندر توسط یک سازنده‌ی قاب گوشی های هوشمند به نام Olixar به انتشار رسیده است که می‌تواند تمامی شایعات گذشته‌ی شنیده شده توسط گوشی جدید کوپرتینویی‌ها را تایید کند. اما این تمام چیزی نیست که تا به امروز از آیفون اس ای 2018 اپل به دست ‌آمده است.

تصاویر جدید آیفون اس ای 2018

شرکت Olixar همچنین تصویر شماتیکی از قاب جلویی این گوشی را به انتشار رسانده است که می‌تواند مشابه دیگر تصاویر شماتیکی باشد که تا پیش از این دیده بودیم. این تصویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

تصاویر جدید آیفون اس ای 2018

این سازنده‌ی محافظ شیشه صفحه و قاب گوشی ها تصاویر واقعی از محافظ صفحه یک گوشی معرفی نشده را در کنار یک گوشی جمع و جور دیگر با نام آیفون 5 به انتشار رسانده است که ظاهرا با یکدیگر هم اندازه‌اند، اما از طراحی ناچ بهره می‌برد. تحلیلگران معتقدند که این دقیقا می‌تواند محافظی برای نمایشگر آیفون اس ای 2018 باشد که نشان دهنده‌ی حضور نمایشگری بزرگ‌تر، در بدنه‌ای به اندازه‌ی نسل نخست همین گوشی است.

علاوه بر طراحی مدرن، برخی از منابع عنوان می‌کنند که آیفون اس ای 2018 از قابلیت‌های به‌روز شده‌ی داخلی نسبت به نسل پیشین خودش بهره می‌برد و از تراشه A10 Fusion به کار رفته در خانواده آیفون 7 اپل قدرت خواهد گرفت. با این حال هنوز حضور دیگر قابلیت‌ها نظیر دوربین دوگانه همراه زوم،‌ لمس سه بعدی و یا جک هدفون مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اپل واس آیفون ایکس مانور زیاد میداد بعد دیدیم چی از آب در اومد هر هفته2/3تا آپدیت میداد تا گندی رو که زده درست کنه.اینم همونه روش مانور زیاد میده معلوم نی چی از آب در میاد

    بعضیا الان میان نظرمنفی میدن اشکال نداره منفی هم بدی
    خو چیزیه که هست نمونه خیلی خیلی بارزش
    تو آیفون ایکس با اون قیمت عجیب و غریبش

  2. طراحی کم حاشیه دیگه همه گوشی ها دارن

  3. ایفون همیشه گند میزنه امید وارم ایندفعه نزنه