گوشی آیفون 9 اپل

گوشی آیفون 9 اپل احتمالا با فناوری نمایشگر LG G7 تولید می‌شود

گوشی آیفون 9 اپل (Apple iPhone 9) ممکن است همراه با فناوری صفحه نمایش پرچمدار جدید ال جی تولید شود. در این صورت باید منتظر به‌کارگیری تکنولوژی Super Bright LCD در آیفون جدید باشیم.

گوشی آیفون 9 اپل که قرار است به عنوان نسخه پایه موبایل های جدید اپل با نمایشگر 6.1 اینچی LCD تولید شود، احتمالا از فناوری نمایشگر گوشی جدید LG G7 ThinQ بهره خواهد برد.

گوشی آیفون 9 اپل به پنل +MLCD مجهز می‌شود

به نظر می‌رسد اهالی کوپرتینو قصد تغییر سیاست‌های طراحی و عرضه محصولات را داشته و قصد دارند مدل پایه آیفون 2018 را با صفحه نمایش 6.1 اینچی عرضه کنند. این در حالی‌ست که آیفون 8 با صفحه نمایش 4.7 اینچی فروخته می‌شود. البته این نخستین باری نیست که منابع مختلف با انتشار گزارش‌های جدید، از برنامه‌های آمریکایی‌ها برای صفحه نمایش آیفون 9 سخن می‌گویند. پیش‌تر ادعا شده بود اپل از فناوری Full Active شرکت جپن دیسپلی استفاده خواهد کرد. حالا نیز “Business Korea” می‌گوید این محصول جدید با پنل +MLCD که پیش‌تر شاهد به‌کارگیری آن در LG G7 ThinQ بودیم، تولید خواهد شد.

پنل جدید ال جی علاوه بر رنگ‌های قرمز، سبز و آبی، پیکسل سفید را نیز اضافه می‌کند تا نمایشگری روشن‌تر پیش روی کاربران قرار گیرد. به این مورد باید مصرف انرژی کمتر هنگام نمایش رنگ سفید در مقایسه با ماتریس‌های معمول RGB را هم اضافه کرد.

گوشی جدید iPhone 9 (یا هر نامی که خواهد داشت) با طراحی ناچ استایل و نمایشگر بزرگ، یکی از محصولات جذاب امسال است و تحلیل‌گران هم با وجود آن، آینده خوبی را برای اپل پیش‌بینی می‌کنند. به همین جهت امیدواریم طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی و ویژگی‌های سخت افزاری آن منتشر شود.