بلک بری Key2

کمتر از یک ماه دیگر تا عرضه بلک بری Key2 مانده است

بلک بری که به لطف گوشی‌های بسیار امن با صفحه کلید فیزیکی خود معروف است، به تازگی زمان عرضه جدیدترین محصول خود موسوم به بلک بری Key2 را اعلام کرد. بر اساس اعلام این شرکت، گوشی بلک بری Key2 کمتر از یک ماه دیگر برای فروش عرضه می‌شود.

بلک بری کانادایی با عرضه گوشی بلک بری Key2 باعث می‌شود گوشی‌های هوشمند دارای صفحه کلید فیزیکی یک سال دیگر نیز به زندگی خود ادامه دهند. بنابر اعلام رسمی این کمپانی در حساب توئیتر خود، بلک بری Key2 در تاریخ 7 ژوئن 2018 (17 خرداد 1397) عرضه می‌شود.

بلک بری key2

این گوشی چند هفته پیش مجوزهای لازم را از وزارت ارتباطات چین دریافت کرده و برخی از مشخصات آن نظیر ظاهر و مشخصات صفحه کلید فیزیکی آن مشخص شد. با این حال نام رسمی این گوشی آن موقع اعلام نشده و به تازگی مشخص شده است.

این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 4.5 اینجی با رزولوشن 1620 در 1080 با نسبت 3:2 مجهز است. چیپست آن نیز اسنپ دراگون 660 از کمپانی آمریکایی کوالکام است. این چیپست دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای مدل Kryo 260 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است. پردازش گرافیکی نیز بر عهده پردازنده گرافیکی Adreno 512 است.

از دیگر قابلیت‌های این چیپست می‌توان به بلوتوث نسخه 5،‌ NFC و فناوری شارژ سریع 4 اشاره کرد. مودم به کار رفته در این چیپست نیز اسنپدراگون X12 با بیشینه سرعت دانلود 600 مگابیت بر ثانیه و بیشینه سرعت آپلود 150 مگابیت بر ثانیه است.

و اما دیگر قابلیتی که به این گوشی با ظاهر قدیمی، روحی نوین داده است، استفاده از دوربین دوگانه 12MP+8MP در پشت بلک بری Key2 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یکی بهش بگه کیبورد فیزیکی گوشیهای نخستین، در عصر هوشمند، توجیهی جز تعصب=حماقت نداره.

  2. بلک بری مال اسراعیله