تصاوير و مشخصات Huawei EDGE با بدنه آلومنيومي و زيبا به بيرون درز کرد

بر اساس آخرين گزارشات منتشر شده توسط شرکت هاي نظر سنجي و رتبه دهي شرکت هواوي توليد کننده موبايل چيني در حال حاضر بعد از سامسونگ و اپل سومين توليد کننده بزرگ اسمارت فون دنيا نام گرفته ، و بدنبال اين موفقيت آنها به دنبال معرفي محصولات جديد ،متفاوت،قدتمند و متنوع هستند جديدترين محصول آنها Huawei EDGE اسمارت فوني است که داراي طراحي بسيار زيبا و بدنه آلومنيومي است ، در ادامه با معرفي پرچمدار آينده هواوي گجت نيوز را همراهي کنيد.

Huawei EDGE دارای یک بدنه باریک آلمونیومی بسیار زیباست. این اسمارت فون در کناره های خود دارای انحناهایی می باشد که زیبایی آن را دو چندان میکند.

از جمله مشخصات Huawei EDGE می توان به ضخامت باورنکردنی ۶.۳ میلیمتر، صفحه نمایش ۴.۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، یک پروسسور ۴ هسته ای، ۲ گیگابایت رم و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره نمود. این اسمارت فون قرار است در نسخه های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شود. سیستم عامل آن نیز اندروید ۴.۲ است.

این اسمارت فون فوق باریک دارای یک باتری مناسب ۲۶۰۰mAh می باشد. پرچمدار جدید هواوی قرار است در نیمه دوم سال رسما معرفی و عرضه شود. به نظر می رسد که بعضی شرکت ها به اهمیت طراحی در محصولات آینده خود پی برده اند و این شرکت چینی یکی از این کمپانی هاست.


منبع: en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*