اينفوگرافيک : معرفي سنسور هاي متنوع و کاربردي گلکسي اس 4

اسمارت فون هاي سري گلکسي اس سامسونگ همواره به دليل موفقيت هاي بسياري که نسخه هاي قبلي آن کسب کرده اند مورد توجه مردم بوده و با معرفي آخرين فرزند اين خانواده ، Galaxy S 4 بررسي هاي بسياري از اين اسمارت فون منتشر گرديد.در اين مطلب با يک اينفوگرافيک از حسگر هاي متنوع گلکسي اس 4 در خدمت شما هستيم که توسط  Samsung Tomorrow تهيه شده و ما آن را براي شما ترجمه و آماده کرديم.با گجت نيوز همراه باشيد.

در اينفوگرافيک منتشر شده‌ی Samsung Tomorrow آمده است که گوشی گلکسی S4 دارای خصوصیات نوآورانه‌ی بسیاری است؛ از آن جمله می‌توان به وجود 9 حسگر گوناگونی اشاره کرد که عبارتند از حسگر حرکتی، حسگر مجاورت، حسگر ژیروسکوپی، شتاب‌سنج، حسگر هندسی، حسگر دما و رطوبت، فشارسنج، حسگر پوشش (کاور) و نهایتاً حسگر رنگ‌های قرمز، سبز و آبی.

 

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک فرمایید

هر چند بسیاری از گوشی‌های هوشمند مجهز به برخی از موارد فوق هستند، اما مواردی چون فشارسنج، حسگر حرکتی، حسگر دما و رطوبت و حسگر رنگ‌های RGB که به طور اختصاصی در این گوشی کار گذاشته شده، آن را به یک پرچم‌دار حقیقی دنیای امروز بدل کرده است. به گونه‌ای که کاربران می‌توانند با تمرکز بر این قابلیت‌های که فراتر از امکانات معمولی است، لذت تمام و عیاری از دنیای سامسونگ ببرند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*