واتس اپ

نسخه جدید واتس اپ روی گروه های چت و دسترسی ادمین‌ها تمرکز دارد

واتس اپ در آپدیتی جدید عملکرد گروه‌های چت را بهبود بخشیده است. اگرچه اغلب این موارد به کنترل گروه‌ها و دسترسی ادمین‌ها مربوط هستند، اما همه آنها برای بهبود تجربه کاربران طراحی شده‌اند. در ادامه نگاهی به قابلیت‌های جدید واتس اپ خواهیم داشت.

با 1.5 میلیارد کاربر، واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پیام رسان ها برای ارتباط با دوستان و خانواده محسوب می‌شود، حالا سازندگان با ارائه آپدیتی جدید، روی گروه‌های چت متمرکز شده و امیدوارند گفتگو در این گروه‌ها راحت‌تر از همیشه باشد.

واتس اپ در یک پست خبری جدید، ضمن مشخص کردن تغییرات، اعلام کرد گروه‌ها همواره بخشی مهم از این پیام رسان بوده‌اند و «اعضای خانواده‌ها در بخش‌های مختلف جهان از این طریق می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند یا دوستان دوران کودکی، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.»

تغییرات گروه‌ها در واتس اپ

گروه‌ها حالا شامل توضیحاتی می‌شوند که در آن، اطلاعات مربوط به «هدف، دستورالعمل‌ها و موضوعات گروه» را می‌توان پیدا کرد و زمانی که عضوی جدید به گروه ملحق می‌شود، توضیحات را در بالای چت خواهد دید.

کنترل‌های بهینه‌شده یعنی ادمین‌ها حالا می‌توانند «افرادی که موضوع، آیکون و توضیحات گروه را تغییر می‌دهند، محدود کنند.» با این حال، «دیگر نمی‌توان افرادی که خودشان گروه را ساخته باشند، حذف کرد.»

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، به دسترسی سریع به منشن‌ها مربوط می‌شود. کاربران به سادگی لمس دکمه “@” می‌توانند پیام‌هایی که به آنها اشاره شده است را مشاهده کنند.

در نهایت، شما می‌توانید هر کسی را با جستجوی آنها در صفحه اطلاعات گروه پیدا کنید. تمامی این قابلیت‌های جدید، در آخرین نسخه WhatsApp برای اندروید و آی او اس در دسترس کاربران قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خوبه داره پیشرفت میکنه

  2. چرا کانال درست نمیکنه