قاب خورشیدی آیفون ایکس

قیمت این قاب خورشیدی آیفون ایکس چهار برابر خود گوشی است!

به تازگی فروش یک قاب خورشیدی آیفون ایکس با نام «تسلا» آغاز شده است که برای خرید آن باید چهار برابر قیمت خود آیفون 10 اپل پول پرداخت کنید! این قاب با انرژی خورشیدی گوشی شما را شارژ می‌کند و از جنس فیبر کربن است.

قاب گوشی های هوشمند گاهی اوقات یکی از مهم‌ترین لوازمی هستند که باید شما خریداری کنید. برخی معتقدند طراحان گوشی‌ها بدنه‌ی این محصولات را به نوعی طراحی می‌کنند که با ضربات کم جان آسیبی بهشان وارد نشود. با این حال، طراحی امروزی گوشی‌ها به نوعی است که باعث شده آن‌ها شکننده‌تر از هر زمان دیگری باشند و در نتیجه نیازمند خرید قاب های محافظ برای آن‌ها هستیم.

با این حال برخی از سازندگان قاب محافظ طراحی‌های متفاوتی را انجام می‌دهند. به طور مثال می‌توان به یک سازنده‌ی قاب روسیه‌ای مشهور با نام Caviar اشاره کرد که به تازگی از یک قاب خورشیدی آیفون ایکس با قیمت 4500 دلار پرده برداری کرده است. پس برای خرید این قاب شما باید 4 برابر قیمت خود آیفون ایکس اپل هزینه کنید! این قاب که «تسلا» نام دارد، به لطف پنل‌های خورشیدی که دارد می‌تواند آیفون ایکس شما را با استفاده از انرژی خورشیدی شارژ کند.

قاب خورشیدی آیفون ایکس

هرچند قاب خورشیدی تسلا سال گذشته معرفی شده بود، اما تا به امروز فروش آن آغاز نشده بود. یک پنل خورشیدی در قسمت پشتی این قاب جای گرفته است که می‌تواند یک باتری جداگانه را شارژ کرده و زمانی که بر روی یک دکمه کلیک کنید، آیفون ایکس شما را شارژ خواهد کرد. هنوز مشخص نیست اگر این قاب جداشدنی است یا خیر، زیرا یک باتری را به گوشی آیفون 10 شما متصل می‌کند. جنس قاب خورشیدی آیفون ایکس نیز از فیبر کربن بوده و پنل خورشیدی آن در برابر وارد شدن شوک مقاوم است.

قیمت قاب خورشیدی آیفون ایکس

در حال حاضر قاب تسلا مخصوص مدل 64 گیگابایتی آیفون ایکس با قیمت 4500 دار و مدل 256 گیگابایتی آن نیز با قیمت 4800 دلار به فروش می‌رسد. فعلا تنها 1000 نسخه از این قاب به تولید رسیده است،‌ در حالی که قرار بود تنها 100 نسخه از آن ساخته و به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یفون همیشه از این خز بازی ها داره

  2. 4800 دلار واسه یع کاور اخه بابت چی با دلار 6500 31200000 چه خبره اخه 31ملیون تومان واسه یه کاور واقعا ادم باید دیوانه باشه این کارو کنه

  3. مگه کسی مغز خر خورده باشه بخره