رندرهای رسمی گلکسی جی 4 2018 سامسونگ

رندرهای رسمی گلکسی جی 4 2018 سامسونگ منتشر شد

رندرهای رسمی گلکسی جی 4 2018 سامسونگ (Samsung Galaxy J4 2018) چند روز پیش از معرفی این گوشی منتشر شدند. گلکسی جی 4 جدید،‌ یکی از ارزانترین گوشی های سامسونگ است.

رندرهای رسمی گوشی گلکسی جی 4 2018 سامسونگ در دو رنگ مختلف منتشر شد. سامسونگ اخیرا تایید کرده است که آن‌ها در 31 اردیبهشت ماه از گوشی گلکسی جی 6 2018 خود پرده برداری خواهند کرد. اما به نظر می‌رسد غول کره‌ای به دنبال رونمایی از دیگر اعضای خانواده Galaxy J خود نیز هستد. با توجه به تصاویر و اطلاعات منتشر شده در طول هفته‌های اخیر، این گوشی Galaxy J4 نام خواهد داشت.

رندرهای رسمی گلکسی جی 4 2018 سامسونگ

با نگاهی به تصاویر، به نظر می‌رسد گوشی مقرون به صرفه‌ سامسونگ از یک نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت 16:9 و پنل آمولد برخوردار است. این بدان معناست که حاشیه‌های ضخیمی به اطراف نمایشگر پیچیده‌اند، گرچه نباید فراموش کرد که سامسونگ یک کلید هوم همراه با اسکنر اثر انگشت را نیز در زیر نمایشگر جی 4 تعبیه کرده است. همچنین، سامسونگ به جای کلیدهای روی صفحه، از کلیدهای ناوبری خازنی در دو سمت کلید هوم گوشی خود استفاده کرده است. بر روی حاشیه بالایی نمایشگر نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با بهره‌گیری از فلاش LED تعبیه شده است.

با نگاهی سریع به قاب پشتی نیز ما با ساختاری پلاستیکی بسیار ساده روبرو خواهیم شد. یک ماژول دوربین که به یک سنسور 13 مگاپیکسلی همراه یک فلاش LED مجهز است را می‌توان بر روی این قاب یافت که یک فلاش LED نیز آن را همراهی کند. همچنین در سمت راست دوربین نیز یک اسپیکر کوچک را می‌توان دید. پس از بازبینی بیشتر طراحی، یک شکاف کوچک نیز در سمت چپ پنل دیده می‌شود که می‌تواند نشانگر قابلیت باز شدن قاب پشتی و دسترسی سریع به باتری باشد. با توجه به شایعات، ظرفیت این باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است.

رندرهای رسمی گلکسی جی 4 2018 سامسونگ

جزئیات گلکسی جی 4 2018 سامسونگ

انتظار می‌رود گلکسی جی 4 2018 سامسونگ از جزئیات داخلی شامل تراشه 4 هسته‌ای اگزینوس 7570 سامسونگ با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتزی، رم 2 یا 3 گیگابایتی بسته به مدل انتخابی و همچنین حافظه 16 و 32 گیگابایتی برخوردار باشد. در هر صورت، شما می‌توانید فضای ذخیره سازی گوشی‌تان را توسط یک کارت میکرو اس دی نیز ارتقا ببخشید.

در حال حاضر رسما تایید نشده است که گلکسی جی 4 جدید چه زمانی به فروش خواهد رسید، اما انتظار می‌رود سامسونگ آن را در رویداد هفته‌ی آینده‌ی خود همراه با گلکسی جی 6 2018 معرفی کند و فروش آن نیز از خرداد ماه آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. براووووو سامسونگ همیشه عالیه!!