هیوندای سانتافه 2019

بررسی اولیه هیوندای سانتافه 2019 (گجت تی وی)

هیوندای سانتافه 2019 (Hyundai Santa Fe) اخیرا به طور رسمی برای بازار جهانی معرفی شد. در این مطلب، بررسی ویدیویی سانتافه 2019 را آماده کرده‌ایم و قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی‌های طراحی این شاسی بلند دوست‌داشتنی را بررسی کنیم.

در آخرین روزهای سال 1396، شرکت هیوندای به طور رسمی در کره جنوبی از نسل جدید شاسی بلند محبوب خود رونمایی کرد. هیوندای سانتافه (Hyundai Santa Fe) اکنون در دو نسخه 5 و 7 نفره به بازار جهانی عرضه می‌شود. مدل 5 نفره که قبلا سانتافه اسپورت شناخته می‌شد، اکنون در مدل 2019 با نام سانتافه روانه بازار خواهد شد و نسخه 3 ردیفه و 7 نفره با نام سانتافه XL به بازار عرضه می‌شود.

هیوندای سانتافه 2019 از طراحی لوکس‌تری نسبت به قبل بهره می‌برد و جلوپنجره موسوم به آبشاری در نمای روبروی خودرو جلب توجه می‌کند. ابعاد این شاسی بلند محبوب نیز بزرگ‌تر شده و به همین دلیل فضای بیشتری در داخل کابین و صندوق بار در اختیار سرنشینان قرار می‌گیرد. تغییرات طراحی به داخل کابین نیز کشیده شده و هیوندای از فناوری‌های جدیدی درون خودرو استفاده کرده است. در مجموع، شرکت هیوندای عزم خود را جزم کرده تا سانتافه 2019 بتواند به روند موفقیت و محبوبیت همیشگی خود ادامه دهد.

ما در این ویدیوی دوبله شده، ویژگی‌های طراحی و تفاوت‌های ظاهری نسل جدید سانتافه در مقایسه با نسل قبلی را بررسی می‌کنیم و امکانات و مشخصات فنی و موتوری آن را مرور خواهیم کرد. با گجت نیوز همراه باشید.

ویدیوی بررسی هیوندای سانتافه 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون ولی کسی مگه اقازاده باشه سمت اینجور چیزا بره