خدمات موبایل سامسونگ

افتتاح مراکز خدمات موبایل سامسونگ در مشهد، شیراز و تهران

سامسونگ با افتتاح سه دفتر جدید خدمات موبایل خود در سه شهر ایران، شبکه خدمات پس از فروش خود در کشورمان را توسعه داد. شیراز، مشهد و تهران میزبانان جدید مراکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران هستند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی و با افتتاح مراکز جدیدی در شهرهای مختلف ایران، گستردگی شبکه خدمات پس از فروش تلفن همراه را توسعه داده است. این مراکز جدید در شهرهای مشهد، شیراز و تهران افتتاح شده‌اند. این شعبه‌ها براساس استانداردهای جهانی مراکز خدمات موبایل سامسونگ به شکلی مدرن طراحی شده‌اند و با پیاده‌سازی رویه‌های به‌روز بین‌المللی، نسل جدیدی از خدمات را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند.

کاربران موبایل و تبلت سامسونگ با مراجعه به این مراکز می‌توانند علاوه بر خریدی مطمئن و راحت از خدماتی متنوع شامل مشاوره و راهنمای خرید، آشنایی با فناوری‌ها و محصولات جدید سامسونگ و پیگیری و نظارت مستقیم بر فرآیند تعمیر محصول خود از طریق ارتباط رو در رو با کارشناسان فنی، بهره‌مند شوند.

نشانی جدیدترین مراکز خدمات موبایل سامسونگ

سامسونگ تلاش می‌کند با توسعه مراکز مدرن خدمات موبایل در ایران، دسترسی راحت‌تری برای خانواده بزرگ خود فراهم کند. در تازه‌ترین اقدام سه مرکز جدید در شهرهای شیراز (واقع در معالی آباد، نبش ساختمان قصر ۲)، مشهد (میدان استقلال، فروشگاه آونگ) و تهران (در پاساژ ارگ) افتتاح شده است. در این مراکز خدمات موبایل سامسونگ ، کارشناسان و تکنسین‌های مجرب سامسونگ آمادگی دارند تا ضمن آموزش و راهنمایی کاربران، تمامی مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات را برطرف کنند.

همچنین به منظور افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان محترم سامسونگ، در مراکز مذکور کلیه خدمات خارج از گارانتی تا پایان ماه مبارک رمضان با احتساب 20 درصد تخفیف اجرت تعمیر ارایه خواهد شد. مراکز جدید خدمات موبایل سامسونگ در شهرهای شیراز، مشهد و تهران از ساعت 9 تا 21 (در تهران تا 22) آماده ارائه خدمات هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ایوووول بسیار عالیه دمت گرم سامسونگ!

  2. زنده باد سامسونگگ

  3. همه جا فروشگاه میزنن