گوشی آنر 10

گوشی آنر 10 چگونه می‌تواند وان پلاس 6 را شکست دهد؟

گوشی آنر 10 (Huawei Honor 10) دارای امکانات سخت افزاری جذاب، طراحی شگفت انگیز و قیمتی مقرون به صرفه است. در آن سمت وان پلاس 6، پرچمدار جدید وان پلاس نیز از چنین شرایطی برخوردار است. اما ما در این مقاله به 6 دلیل برتری پرچمدار جدید آنر نسبت به وان پلاس اشاره می‌کنیم.

مدت‌هاست که وان پلاس گوشی هایی با شعار «قاتل پرچمدارها» می‌سازد. محصولاتی که ارائه کننده‌ی عملکرد بالا و مشخصات جذاب همراه با قیمتی به مراتب کمتر از گوشی های ساخت نام‌های بزرگ هستند. اما امسال، آنر می‌تواند جای وان پلاس را در این بخش از بازار بگیرد.

گوشی آنر 10 ارائه کننده‌ی مشخصات فنی، کیفیت ساخت، قابلیت‌ها و عملکردی است که ما معمولا در یک گوشی پرچمدار می‌توانیم بیابیم، اما با قیمت حتی کمتر نسبت به گوشی وان پلاس 6 ، پرچمدار سال 2018 وان پلاس دارد، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ما در این مقاله به بررسی 6 دلیل مهم خواهیم پرداخت که چرا گوشی آنر 10 هواوی می‌تواند قاتل پرچمدارهای امسال را شکست بدهد.

1 – طراحی شیشه‌ای شفق قطبی

گوشی آنر 10

شاید وان پلاس 6 در نخستین تلاش کمپانی وان پلاس برای روی گرداندن از طراحی فلزی و استفاده از یک قاب شیشه‌ای جذاب باشد، اما به چشم‌نوازی گوشی آنر 10 نخواهد بود. آخرین پرچمدار برند آنر از شیشه‌ی چند لایه و رنگ‌هایی عمیق استفاده کرده است که در نتیجه‌ی آن، تغییر رنگ قاب پشتی در هنگام مشاهده آن از زوایای مختلف است. این قاب واقعا تماشایی است.

2 – تشخیص صحنه هوش مصنوعی

گوشی آنر 10

آخرین گوشی آنر با قابلیت تشخیص صحنه همراه است. این بدان معناست زمانی که شما دوربین دوگانه گوشی را بر روی یک صحنه یا یک شی متمرکز می‌کنید، آن به شما نشان می‌دهد که باید با چه تنظیماتی تصویرتان را به ثبت برسانید.

حال آن می‌تواند یک چشم انداز شهری، منظره، غذا، فضای سبز، شخص یا حتی یک پاندا باشد. دوربین مطمئن می‌شود که عناصر داخل تصویر به بهترین شکل خود دیده می‌شوند، سپس اقدام به ثبت یک عکس می‌کند. علاوه بر این، قابلیت تشخیص صحنه هوش مصنوعی می‌تواند اشیا مختلف در یک صحنه را نیز شناسایی کند تا مطمئن شود بهترین تنظیمان بصری بر روی آن‌ها اعمال شده است.

3 – اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک

گوشی آنر 10

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر ویژه در گوشی آنر 10

هر دو گوشی آنر 10 و وان پلاس 6 از اسکنر اثر انگشت سریعی برخوردارند، اما اسکنر گوشی آنر کمی ویژه‌تر است. به جای قرار گرفتن در قسمت پشتی، یا قرار گرفتن در وسط یک فریم فلزی، یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر یک شیشه درست پایین نمایشگر گوشی آنر 10 جای خوش کرده است. بدین ترتیب اسکنر اثر انگشت گوشی شما هیچ راه نفوذ یا فرسودگی نداشته و کار با این نیز بسیار ساده است؛ کافیست انگشتتان را در قسمت پایین نمایشگر قرار دهید تا آن را شناسایی کرده و قفل گوشی را باز کند.

4 – استفاده راحت با یک دست

گوشی آنر 10

آخرین گوشی وان پلاس بزرگ است. اگر چه حاشیه‌های نمایشگر آن بسیار کم است، اما جدا از آن یک نمایشگر با اندازه 6.28 اینچ بر روی قاب جلویی جای گرفته که دسترسی به برخی از قسمت‌های آن با یک دست دشوار است. در آن سمت پرچمدار آنر از یک نمایشگر 5.84 اینچی 19:9 به نام FullView برخوردار است که می‌توانید به راحتی با یک دست با آن کار کنید.

5 – عکس های سلفی عالی به لطف هوش مصنوعی

گوشی آنر 10

از آنجایی که اکثر مکان‌هایی که به سفر می‌رویم، دوربین سلفی گوشی را به سمت خود گرفته و در حال عکاسی از خودمان و منظره‌ای که در پشتمان قرار دارد هستیم، پس مهم است که عکس های سلفی یک گوشی باکیفیت و خوب باشند. درست نظیر سیستم دوربین دوگانه، دوربین سلفی گوشی آنر 10 نیز از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد. این تکنولوژی با همکاری سنسور حساس به نور به کار رفته در جلوی گوشی ارائه کننده تصاویر سلفی شفاف و واضح حتی در شب دارد.

6 – قیمت

گوشی آنر 10

وان پلاس سیاست قیمت گذاری مقرون به صرفه‌تر از رقبا را در پیش می‌گیرد. اما امسال، پرچمدار قدرتمند برند آنر با قیمتی حتی کمتر از پرچمدار وان پلاس به بازار عرضه شده است. در حالی که وان پلاس 6 دارای قیمت پایه 469 پوند است، اما آنر 10 با قیمت 399 پوند به عرضه می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. آفرین به مقایسه تون
    راستی از هواوی چند گرفتین برای این مقایسه
    جای دیگه ای این مطلبو درج نکنین بهتون میخندند

  2. افرین به هواوی

  3. یبار دوتا چینی بهم میخورن میشکنن