گوشی آیفون 8 اس

گوشی آیفون 8 اس اپل ممکن است در چندین رنگ مختلف عرضه شود

اطلاعاتی جدید در مورد رنگ‌بندی گوشی آیفون 8 اس (Apple iPhone 8s) منتشر شد. این تلفن هوشمند قرار است به عنوان مدل ارزان‌قیمت موبایل های 2018 اپل، در کنار مدل‌های پرچمدار به فروش رسد.

گوشی آیفون 8 اس که در واقع نسخه مقرون به صرفه گوشی های جدید اپل محسوب می‌شود، علاوه بر نمایشگر و مشخصات فنی، در تنوع رنگ نیز با دیگر محصولات این کمپانی آمریکایی متفاوت خواهد بود.

طی ماه‌های گذشته، منابع مختلف با انتشار گزارش‌های متعددی در رابطه با گوشی های 2018 اپل، از عرضه سه مدل مختلف خبر داده‌اند. امسال در کنار مدلی ارزان‌قیمت با نمایشگر LCD، نسل جدید آیفون X و نسخه بزرگ‌تر Plus نیز پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در همین حال، تحلیل‌گر مرکز “Rosenblatt” ادعا می‌کند اپل با در نظر گرفتن چند رنگ مخصوص، مدل ارزان‌تر را از دو گوشی دیگر متمایز خواهد کرد.

از آنجایی که اپل در هر سال سه گوشی جدید را عرضه می‌کند، ما معتقدیم این شرکت به متمایز کردن مدل LCD از دو گوشی دیگر که با نمایشگر OLED تولید می‌شود، نیاز دارد. یک انتخاب منطقی می‌تواند اضافه کردن رنگ‌های مختلف باشد.

به گفته “Jun Zhang”، رنگ‌های مدل 2018 آیفون با نمایشگر LCD، آبی، صورتی و زرد را شامل می‌شود. با در نظر گرفتن عرضه بسیاری از گوشی ها و تبلت های این شرکت با رنگ‌هایی مثل طلایی، مشکی، سفید، خاکستری و رز گلد و البته نسخه قرمز که طی سال‌های اخیر شاهد فروش آن هستیم، چنین انتخاب‌هایی می‌توانند جذاب باشند.

گوشی آیفون 8 اس با پشتیبانی از شارژ بی سیم عرضه می‌شود؟

اپل با انتخاب رنگ‌های زنده و جذاب برای محصولات خود بیگانه نیست و زمانی که مردم اهمیت زیادی برای پخش‌کننده موسیقی خود قائل بودند، آیپاد نانو و آیپاد تاچ در چندین رنگ مختلف از جمله آبی، زرد و صورتی که بالاتر به آنها اشاره کردیم نیز عرضه شدند. البته این موضوع به معنی طراحی پلاستیکی گوشی آیفون 8 اس نیست و مدل LCD نیز با کیفیت ساخت بالا، قاب پشتی شیشه‌ای و البته پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم تولید و عرضه می‌شود؛ در این صورت باید منتظر عرضه محصولی کاملا متفاوت از آیفون 5c باشیم.

اگرچه این‌ها تنها حدس و گمان‌هایی در مورد محصولات آینده اپل هستند، اما وب‌سایت “PhoneArena” تلاش کرده است نسخه آبی، صورتی و زرد آیفون های اپل را در چندین طرح مختلف به تصویر بکشد. آیا آیفون های اپل با این رنگ‌ها می‌توانند جذاب باشند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه رنگای مسخره ای هم هستن