10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

با 10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن در سال 2018 آشنا شوید

در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین گوشی های دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن در سال 2018 خواهیم پرداخت. این گوشی ها شاید تنها گزینه‌های موجود نباشند، اما بهترین در زمینه‌ی ضبط ویدیوهای اسلوموشن و سوپر اسلوموشن هستند.

دوربین ها بر روی گوشی های هوشمند طی سالیان اخیر بهتر از گذشته شده‌اند. ما همچنین می‌توانیم شاهد گام‌های بلند برداشته شده در ارتباط با ضبط ویدیویی با گوشی های هوشمند باشیم. علاوه بر افزایش وضوح، بسیاری از ویژگی‌های اضافه شده‌ی دیگری را نیز می‌توانیم در دوربین گوشی ها ببینیم که یکی از آن‌ها قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن است.

وقتی دوربین گوشی شما بتواند با نرخ فریم بالایی به ضبط ویدیو پرداخته و آن را با حالت استاندارد پخش کند، آنگاه است که می‌گوییم گوشی شما دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن است. اگرچه این قابلیت هم اکنون با وضوح‌های نسبتا کمتری قابل ارائه است و گوشی های هوشمند امروزی آن را در وضوح‌های HD و Full HD ارائه می‌کنند؛ گرچه در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم انتظار افزایش این میزان وضوح را داشته باشیم.

این قابلیت هم اکنون بر روی تعداد زیادی از گوشی های بازار وجود دارد، اما ما در این مقاله 10 مورد از بهترین گوشی های دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن در سال 2018 را انتخاب کرده‌ایم که می‌توانند بهتر از سایر گوشی ها این سبک فیلمبرداری را ارائه کنند. در ادامه با معرفی این محصولات همراه ما باشید.

بهترین گوشی با قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم با دوربین دوگانه پشتی همراه است که شامل سنسور اصلی 19 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه سیاه و سفید 12 مگاپیکسلی می‌شود. ده‌ها قابلیت توسط این سیستم دوربین دوگانه پشتیبانی می‌شود و به لطف سنسور اصلی Motion Eye سونی، این گوشی قادر به فیلمبرداری با نرخ 960 فریم بر ثانیه در وضوح Full HD است. این قابلیت می‌تواند یک ویدیوی 0.2 ثانیه‌ای را تا 6 ثانیه بکشاند.

وضوح Full HD نیز به معنای ارائه جزئیاتی خوب و کافی همراه با ویدیوها است. اگر این سرعت خیلی برای شما زیاد است، می‌توانید حالت 120 فریم بر ثانیه‌ای را نیز انتخاب کنید.

سامسونگ گلکسی اس 9 / اس 9 پلاس

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

یکی از بزرگترین تغییرات در گوشی های خانواده گلکسی اس 9 نسبت به نسل پیشینشان، اضافه شدن قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن با نام تجاری Super Slow Motion است. هر دو گوشی می‌توانند ویدیوهایی با نرخ 960 فریم بر ثانیه را در وضوح HD ضبط کنند. این دوربین می‌تواند یک ویدیوی 0.2 ثانیه‌ای بگیرد.

با این حال به اندازه‌ی کافی هوشمند است تا حرکت را به صورت خودکار شناسایی کرده و در بهترین زمان فعال شود. این بدان معناست که شما جزئیات را از دست نخواهید داد. شما همچنین می‌توانید چندین ویدیو اسلوموشن را در یک ویدیو ادغام کنید.

هواوی پی 20 پرو

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

هواوی پی 20 پرو در حال حاضر بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی است. این محصول از سه دوربین پشتی برخوردار بوده و موفق شده بالاترین امتیاز در DxOMark‌ را نیز دریافت کند. علاوه بر عملکرد عالی دوربین، هواوی پی 2 پرو از قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه در وضوح HD نیز برخوردار است.

شما همچنین می‌توانید بسته به نیازهای خود از حالت‌های 120 فریم بر ثانیه‌ای (Full HD) و 240 فریم بر ثانیه‌ای (HD) نیز برای ضبط ویدیوهای اسلوموشن استفاده کنید.

سونی اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد پریمیوم

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

هر دو گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد پریمیوم کم و بیش، برخی از قابلیت‌های اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم را به ارث برده‌اند، اگرچه هر دو فاقد دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی سیاه و سفید این محصول جدید هستند.

هر دو گوشی از دوربین 19 مگاپیکسلی Motion Eye سونی با دیافراگم f/2.0 برخوردارند. این گوشی ها قادر به ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه در وضوح HD هستند. طول این ویدیو تنها 0.18 ثانیه باید باشد، اما در اینجا یک قابلیت ضبط پیش‌بینی شده نیز وجود دارد تا مطمئن باشید هیچ جزئیاتی را از دست نمی‌دهید.

گوگل پیکسل 2 ایکس ال

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

گوگل پیکسل 2 ایکس ال با یک دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی عرضه می‌شود. این دوربین نه تنها قادر به ثبت عکس‌هایی جذاب است، بلکه می‌تواند ویدیوهای اسلوموشنی با نرخ 120 فریم بر ثانیه در وضوح Full HD را نیز ضبط کند. آنچه که در مورد قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن این دوربین جذاب است، تثبیت کننده ویدیویی بهتر و فوکوس دقیق‌تر است.

وان پلاس 6

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

دوربین دوگانه یکی از قابلیت‌های جذاب در وان پلاس 6 است که به شما اجازه می‌دهد عکس‌های زیبایی را ثبت کرده و ویدیوهای بی‌نقصی را ضبط کنید. زمانی که به بخش ضبط ویدیوهای اسلوموشن می‌آییم، این دوربین می‌تواند ویدیوهای 480 فریم بر ثانیه‌ای در وضوح HD را به مدت 1 دقیقه کامل ضبط کند. در اینجا همچنین قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 240 فریم بر ثانیه و وضوح Full HD نیز وجود دارد.

راه اندازی این قابلیت بسیار ساده است. شما تنها کافیست به ویرایشگر ویدیو بروید و آن قسمتی که می‌خواهید به صورت آهسته پخش شود را انتخاب کنید.

اپل آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن همیشه یکی از قابلیت‌های جذاب در آیفون‌های اپل از زمان معرفی گوشی آیفون 5 اس تا کنون بوده است. حالا آخرین گوشی های برند کوپرتینویی شامل آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس می‌توانند ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 240 فریم بر ثانیه و وضوح Full HD را ضبط کند.

اپلیکیشن ویرایشگر ویدیویی همچنین به شما اجازه می‌دهد تا بخشی از ویدیو که می‌خواهید را انتخاب کرده و سرعتش را کم کنید. شما حتی می‌توانید نرخ فریم آن را به 120 فریم بر ثانیه نیز برسانید. در سمتی دیگر، شما می‌توانید ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه‌ای را توسط هر سه این گوشی ها اپل به ثبت برسانید.

گلکسی نوت 8،‌ اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

گرچه گوشی های پرچمدار سال 2017 سامسونگ نمی‌توانند همانند نسل جدیدشان ویدیوهای سوپر اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه‌ای ضبط کنند، اما همچنان قادر به ضبط ویدیوهای اسلوموشن 240 فریم بر ثانیه‌ای در وضوح HD‌ هستند که می‌تواند جذاب باشد. هر سه این گوشی ها قادر به ضبط ویدیوهای 4K بوده و از تثبیت کننده اپتیکال تصویر برخوردارند. گلکسی نوت 8 همچنین به قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری نیز به لطف دوربین دوگانه خود مجهز است.

اچ تی سی یو 12 پلاس

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

اچ تی سی یو 12 پلاس هنوز عرضه نشده، اما می‌تواند حرف‌های زیادی به خصوص در بخش عکاسی خود برای گفتن داشته باشد. این گوشی در حال حاضر موفق به کسب دومین رتبه در سایت DxOMark و امتیاز 103 شده است. دوربین دوگانه 16 + 12 مگاپیکسلی قاب پشتی این گوشی نه تنها قادر به ثبت عکس‌های باکیفیت است، بلکه می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 240 فریم بر ثانیه و وضوح Full HD‌ را نیز ضبط کند. فوکوس خودکار سریع‌تر و زوم اپتیکال 2 برابری، می‌تواند به ثبت جزئیات بیشتر کمک کند.

موتو زد 2 فورس

10 گوشی دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

و اما آخرین گزینه‌ی این لیست، موتو زد 2 فورس است. موتو Z2 فورس با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی پشتی همراه است. علاوه بر قابلیت ثبت تصاویر در حالت بوکه، این دوربین می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 240 فریم بر ثانیه در وضوح HD را ضبط کند. زد 2 فورس همچنین برای عملکرد دقت رنگ، جزئیات و نویزگیری خود معروف است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هیچ کدوم لایق نوت نبودن

  2. پس اس 9 چرا نذاشتین؟؟

  3. فقط حال کردم واسه سونی که دوتا گوشی داره توی این زمینه