گلکسی ای 9 استار

نمایان شدن چهره‌ی گلکسی ای 9 استار با انتشار ویدیوی کوتاهی از آن

گلکسی ای 9 استار یکی از محصولات سامسونگ است که هنوز با موعد رونمایی اندکی فاصله دارد؛ با این حال اطلاعات در مورد آن چندان کم نیست. پیش‌تر این دستگاه با شماره مدل SM-G8850 شناحته می‌شد اما اخیراً نام تجاری Galaxy A9 Star روی آن نهاده شده است.

با انتشار ویدیویی کوتاه از گلکسی ای 9 استار در فضای مجازی، برخی از مشخصات ساختاری این محصول رونمایی نشده از جمله وجود دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی آن آشکار شده است.

اخیرا این دستگاه با شماره مدل SM-G8850 در وبسایت تنا (رگولاتوری چین) نیز رویت شده بود و از این طریق هم اطلاعاتی در مورد سخت افزار داخلی آن به دست آمده بود. به رغم اینکه هنوز برخی از مشخصات گلکسی ای 9 استار سر به مهر باقی مانده‌اند اما با توجه به اطلاعات فعلی می‌توان خیز برداشتن آن برای تبدیل شدن به یک محصول رده بالا را حس کرد.

سامسونگ گلکسی ای 9 استار

در حال حاضر نمی‌دانیم این دستگاه از چه تراشه‌ای قدرت خواهد گرفت اما مشخص شده که ظرفیت حافظه رم آن 4 گیگابایت بوده و 64 گیگابایت نیز فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت. از اطلاعات درج شده در وبسایت تنا تجهیز سامسونگ گلکسی ای 9 استار به صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی با تکنولوژی آمولد و وضوح 2200 در 1080 پیکسل (+FHD) آن نیز به اثبات رسیده؛ همچنین در مورد سنسورهای ماژول دوربین دوگانه‌ی این فبلت به رزولوشن 24 و 16 مگاپیکسلی آنها اشاره شده است.

دوربین سلفی دستگاه یک سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد داشت و یک باتری بزرگ با ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعت نیز تامین کننده‌ی انرژی آن خواهد بود. پیش‌بینی‌ها از تجهیز این فبلت به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو حکایت دارند و احتمالاً در ابتدا مشتریان چینی شانس خریداری آن را پیدا خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عالیه اخه کدوم گوشی به این زیبایی میتونه دلتونو ببره