اسپیکر هوشمند هواوی

اسپیکر هوشمند هواوی با نام iDol Home روانه بازار می‌شود

یک گزارش جدید ادعا می‌کند اسپیکر هوشمند هواوی با نام iDol Home قرار است به بازار عرضه شود. این اسپیکر به دستیار مجازی هواوی مجهز خواهد بود که غول چینی در حال توسعه آن است.

همراه با کمپانی‌های بیشتر و بیشتری که به قطار تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند می‌پیوندند، این نمی‌تواند چندان هم تعجب برانگیز باشد اگر ببینیم هواوی نیز تصمیم گرفته به این بخش از بازار وارد شود. هواوی در حال حاضر یکی از سریع‌ترین رشدها در بازار گوشی های هوشمند را تجربه کرده است، پس می‌تواند تلاش این غول چینی در بازار جدید اسپیکرهای هوشمند نیز سودآور باشد. با توجه به یک گزارش جدید اسپیکر هوشمند هواوی قرار است با نام iDol Home روانه‌ی بازار شود.

در واقع هواوی به تازگی نام‌های تجاری iDol و iDol Home را به سبک رسانده است که نشان دهنده‌ی علاقه‌مندی هواوی برای به کار بردن آن‌ها در نامگذاری اسپیکرهای هوشمند خود است. در توضیحات این نام‌های تجاری آمده است که می‌توانند آن‌ها برای یک «اسپیکر صوتی هوشمند قابل کنترل توسط صوت با ظرفیت‌های دستیار مجازی شخصی» مورد استفاده قرار دهند. این به معنای عرضه اسپیکر هوشمند هواوی در آینده‌ای نزدیک خواهد بود

اسپیکر هوشمند هواوی مجهز به دستیار مجازی هواوی

منبع گزارش می‌دهد هواوی همچنین در حال توسعه یک دستیار شخصی پیشرفته است که هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده و نیازمند بهترین عملکرد است تا بتواند در اسپیکر هوشمند هواوی مورد استفاده قرار گیرد. دیگر کمپانی‌ها نظیر آمازون، گوگل، سامسونگ و اپل نیز خود صاحب دستیارهای دیجیتالی خود هستند و حال می‌تواند نوبت هواوی باشد تا به جمع این شرکت‌ها اضافه شود.

شرکت‌های زیادی عرضه اسپیکرهای هوشمندی مجهز به دستیار داخلی آمازون الکسا را آغاز کرده‌اند؛ پس این سخت است بخواهیم متصور شویم هواوی می‌تواند در این بازار قالب بر رقیب قدرتمند آمریکایی خودش چیره شده و بتواند شرکت‌ها را مجاب به استفاده از دستیار مجازی خود کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هواوی سلطان قلب ها We love you H U A W E I

  2. اسپیکر میده جونای مارو به لهو لعب بندازه