گوشی موتورولا وان پاور

تصویری از گوشی موتورولا وان پاور با ظاهری شبیه به آیفون ایکس منتشر شد

تصویری از یک گوشی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به موتورولا وان پاور (Motorola One Power) است. این گوشی که بسیار شبیه به آیفون ایکس طراحی شده است، زیرمجموعه برند موتو نبوده و با نام خود موتورولا معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد موتورولا خودش را آماده‌ی رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید می‌کند که به شدت تلاش کرده آن را مشابه آیفون ایکس اپل طراحی کند. به نقل از منابع، این گوشی موتورولا وان پاور نام خواهد داشت و بخشی از پروژه اندروید وان گوگل خواهد بود. این بدان معناست که در طول حیات خود می‌تواند خیلی سریع آپدیت های اندروید را دریافت کند.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، گوشی موتورولا وان پاور از یک نمایشگر کم حاشیه با قسمت ناچ مشابه آیفون 10 اپل برخوردار است. اما شباهت این گوشی با پرچمدار کوپرتینو به همینجا ختم نمی‌شود؛ چینش دو سنسور دوربین دوگانه این گوشی نیز بر روی قاب پشتی مشابه پیشرفته ترین آیفون ساخت اپل است و در بالا سمت چپ قاب می‌توانیم آن را ببینیم.

گوشی موتورولا وان پاور

جزئیات موتورولا وان پاور در دست نیست

در حال حاضر مشخصات فنی موتورولا وان پاور در دسترس نیست. هنوز هیچ صحبتی از زمان معرفی و عرضه‌ی این گوشی نیز به میان نیامده است. به هر ترتیب این محصول پس از گوشی موتو ایکس 4 که سال گذشته عرضه شد، می‌تواند دومین محصول پروژه اندروید وان شرکت موتورولا باشد. بر اساس یک گزارش جدید، امسال نسل جدید موتو ایکس 4 عرضه نخواهد شد و عملا پروژه‌ی موتو ایکس 5 لغو شده است.

کمپانی لنوو به جز گوشی وان پاور خود، قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از گوشی های سری موتو زد 3 خود نیز پرده برداری کند. نکته‌ی جالب اینجاست که وان پاور تحت نام تجاری موتو به عرضه نخواهد رسید. بدیهی است که در حال حاضر هیچ چیزی تایید نشده است،‌اما به نظر می‌رسد موتورولا موبیلیتی و کمپانی پدر آن،‌ لنوو سال شلوغی را در پیش دارند.