فروش مدل اینتلی لپ تاپ اچ پی Envy x2

فروش مدل اینتلی لپ تاپ اچ پی Envy x2 آغاز شد

پس از 6 ماه، مدل اینتلی لپ تاپ اچ پی Envy x2 نیز عرضه شد. این لپ تاپ فوق باریک هیبریدی برخلاف مدل ویندوز 10 آرم خود از یک پردازنده سری Core i اینتل قدرت می‌گیرد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت آن آشنا شوید.

اچ پی یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که سال گذشته از لپ تاپ های مجهز به ویندوز 10 آرم پرده برداری کرد. لپ تاپ هیبریدی اچ پی Envy x2 نام این محصول است که از یک پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت می‌گیرد. شرکت اچ پی همچنین یک ماه بعد در نمایشگاه CES 2018 تایید کرد که مدل مشابه این لپ تاپ با پردازنده اینتلی نیز به فروش خواهد رسید. گرچه شش ماه از معرفی این محصول گذشته است، اما سرانجام کمپانی اچ پی فروش مدل اینتلی لپ تاپ اچ پی Envy x2 را آغاز کرده است.

مدل اینتلی لپ تاپ اچ پی Envy x2

مدل ویندوز 10 آرم این لپ تاپ مجهز به اسنپدراگون 835 با قیمت 999 دلار برای قابلیت‌هایی نظیر رم 4 گیگابایتی،‌ حافظه 128 گیگابایتی داخلی و اتصال 4G LTE به فروش می‌رسد. این درحالیست که مدل اینتلی لپ تاپ اچ پی Envy x2 با ظرفیت رم و حافظه مشابه و همچنین پشتیبانی از LTE با قیمت پایه 1149 دلار به فروش خواهد رسید. شرکت سازنده پیشتر عنوان کرده بود که اتصال سلولار می‌تواند یک گزینه انتخابی بر روی مدل اینتلی انوی ایکس 2 باشد.

مدل اینتلی لپ تاپ اچ پی Envy x2 به یک پردازنده Core i5-7Y54 تجهیز شده و تنها با یک پیکربندی به فروش خواهد رسید؛ پس در اینجا کاربران نمی‌توانند پردازنده‌های دیگری را به جز این یک مورد، نظیر مدل Core i3 یا Core i7 انتخاب کنند. این پردازنده نسل هفتمی اینتل در طیف گسترده‌ای از نوت بوک های فوق باریک و کم قدرت مورد استفاده قرار گرفته است و حالا انوی ایکس 2 را نیز باید به آن‌ها اضافه کنیم.

تمامی موارد، با مدل ویندوز 10 آرم این لپ تاپ یکسان است. شما سیستم عامل Windows 10 Home، نمایشگر 12.3 اینچی لمسی +WUXGA و کارت گرافیک Intel HD Graphics را در این محصول در اختیار خواهید داشت. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتری از این محصول می‌توانید به سایت HP سر بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*