آپدیت نرم افزاری میت 10

آپدیت نرم افزاری میت 10 حالت عکاسی Long Exposure را به آن اضافه می‌کند

قابلیت عکاسی با نوردهی طولانی مدت یا Long Exposure قابلیتی است که در آپدیت نرم افزاری میت 10 گنجانده شده تا این گوشی همچنان در مقابل سایر پرچمداران نقطه ضعفی نداشته باشد.

حالت عکاسی Long Exposure یکی از قابلیت‌های بارز هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro)، پرچمدار جدید چینی‌هاست. هواوی نه تنها روی ارتقای سخت‌افزاری سری پی کار کرده، بلکه بهبودهای زیادی در زمینه نرم‌افزار نیز اعمال کرده است. از آنجایی که این حالت جدید عکاسی بیشتر مربوط به بعد نرم‌افزاری دستگاه می‌شود، هواوی توانسته با ارائه آپدیت نرم افزاری میت 10 این قابلیت را برای کاربران این گوشی به ارمغان بیاورد.

عکاسی با نوردهی طولانی مدت، نیازمند یک تریپاد است چرا که حتی با لرزش بسیار اندک دست، تصویر تار می‌شود. اما آنچه هواوی در پرچمدار جدیدش تدارک دیده با کمک هوش مصنوعی تثبیت کننده تصویر (AIOS)، نیاز به تریپاد را از بین برده و به راحتی می‌توان با پی 20 پرو و حالا با میت 10 به ثبت عکس‌های Long Exposure پرداخت.

آپدیت نرم افزاری میت 10

هواوی پی 20 پرو، میت 10 و میت 10 پرو همگی مجهز به پردازنده کایرین 970 و لنزهای لایکا هستند و این موضوع، قابلیت سخت‌افزاری دستگاه‌ها را برای ثبت چنین تصاویری تضمین می‌کنند. این آپدیت 10 خرداد منتشر خواهد شد.

هواوی اعلام کرده در کنار آپدیت نرم افزاری میت 10 ، قصد دارد سایر گوشی‌هایش را نیز به‌روزرسانی کند. برای نمونه در آپدیت آینده میت 9، امکان باز کردن قفل صفحه از طریق استفاده از فناوری تشخیص چهره EMUI 8.0 امکان‌پذیر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام. این آپدیت منتشر شده؟ ب کدوم قسمت اضافه میشه؟ من هرجای دوربین رو گشتم همچین حالتی اضافه نشده بود. ب آخرین بروزرسانی هم انجام دادم. ممنون میشم جواب بدین

  2. سلام. گفتید 10 خرداد منتشر میشه ولی برای من آپدیتی جز آپدیت شناسا چهره نیومده ک اونم آپدیت کردم

  3. میتونم بگم واو!
    نکته جالب اینه که نیاز به سه پایه رو از بین برده… میشه گفت با خریدن این گوشی یه دوربین حرفه ای آدم میخره، بدون اغراق و بزرگنمایی…

  4. میت ده لایت اضافه نشده؟؟؟