رندرهای شیائومی می 8 اس ای

رندرهای شیائومی می 8 اس ای ، طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

جدیدترین رندرهای شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) منتشر شدند و طراحی این گوشی را نشان می‌دهند. بر اساس رندرهای شیائومی می 8 اس ای ، ظاهر این گوشی ترکیبی از دو گوشی جدید و قدیمی شیائومی خواهد بود.

در حالی که تنها یک روز تا مراسم شیائومی و معرفی رسمی می 8 و می 8 اس ای فاصله داریم، به تازگی رندرهای شیائومی می 8 اس ای لو رفته‌اند که تا حدود زیادی طراحی این گوشی را برملا می‌کنند. به طور کلی این گوشی حالت مستطیلی‌شکل خواهد داشت که یادآور گوشی شیائومی می میکس 2 اس است. با این وجود هنوز هم طراحی کلی دستگاه شبیه به می 8 خواهد بود و شاهد بریدگی در بالای نمایشگر و طراحی مدرن و جدیدی از چینی‌ها هستیم. این گوشی همانند برادر بزرگترش، از حداقل حاشیه دور نمایشگر برخوردار است، اما در پایین صفحه، این حاشیه کمی قطور می‌شود و با دیدن آن به یاد پرچمداران سامسونگ خواهید افتاد.

می 8 اس ای قرار است نسخه اقتصادی پرچمدار جدید شیائومی باشد، بنابراین به احتمال زیاد خبری از سنسور تشخیص چهره در بریدگی بالای نمایشگر نخواهد بود تا قیمت دیوایس در حوزه گوشی‌های اقتصادی باقی بماند.

محل استقرار دوربین در رندرهای شیائومی می 8 اس ای

بر اساس رندرهای شیائومی می 8 اس ای ، این گوشی از سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد و به نظر می‌رسد در کنار این سنسور یک فلش LED برای محیط‌های کم‌نور قرار گرفته است. در قاب پشتی دیوایس ماژول دوربین به صورت عمودی طراحی شده و سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در همین قسمت مشاهده می‌شود. متاسفانه اطلاعاتی درباره میزان دقت این سنسورها وجود ندارد.

رندرهای شیائومی می 8 اس ای

شیائومی برای Mi 8 SE در بخش سخت‌افزاری سنگ تمام گذاشته و از چیپپست اسنپدراگون 710 در آن استفاده کرده است. در کنار این چیپست بالارده احتمالا یک رم 4 یا 6 گیگابایتی قرار خواهد گرفت تا پردازش‌ها در مالتی تسکینگ با حداکثر سرعت انجام شوند. به احتمال زیاد میزان حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت خواهد بود. چینی‌ها بر روی نماینده جدیدشان نسخه 8.1 سیستم عامل اندروید اوریو را به طور پیش‌فرض نصب کرده‌اند که با پوسته MIUI 10 همراه خواهد بود.

پس از معرفی این دو گوشی در مراسم فردای شیائومی، احتمالا فروش این دو گوشی دو هفته دیگر آغاز خواهد شد. گرچه بازارهای فروش می 8 اس ای هنوز به طور رسمی اعلام نشده‌اند اما احتمالا این گوشی در کشورهای مصر، فرانسه، هند، ایتالیا، روسیه، اسپانیا، تایلند، ویتنام و البته چین به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به جرات میگم از اولین مصرف کنندگان برند شیائومی در ایران هستم زمانی که کمتر کسی حتی اسم این برند رو شنیده بود
    الان برای خیلی از اعضای خانواده و دوستان از این برند گوشی و گجت خریدم همکی راضی هستن

    برند شیائومی فراتر از انتظار عمل کرده و به جرات میگم اگه بهتر از سامسونگ نباشه بدتر نیست .
    بماند که در اکثر بنچمارک های پرچمداران شیائومی بالاتر از اپل و سامسونگ بوده
    ( وان پلاس اکثرا رتبه اول رو کسب کرده )

  2. قیمتش مشخص نیست حدودی؟؟؟

  3. ایفون فقط قیافش خوشگله و این جای تبریک داره به شیائومی

  4. از روی سامو سونگ اسکی رفته عوضیی