دستبند هوشمند شیائومی می بند 3

دستبند هوشمند شیائومی می بند 3 با قیمتی فوق‌العاده پایین معرفی شد

دستبند هوشمند شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) با قیمتی پایین و قابلیت‌های فراوان معرفی شد. می بند 3 ضمن حفظ ویژگی‌های نسل قبلی، حالا پاسخ به تماس تلفنی را امکان‌پذیر می‌کند. در ادامه، بیشتر با این گجت پوشیدنی آشنا خواهیم شد.

بعد از عرضه دستبند موفق و بسیار مقرون به صرفه Mi Band 2، حالا شاهد رونمایی رسمی دستبند هوشمند شیائومی می بند 3 هستیم. محصول جدید چینی‌ها چه قابلیت‌هایی دارد و آیا می‌تواند جایگزین مناسبی برای نسخه قبلی باشد؟

Mi Band 3 به پنلی 0.78 اینچی و اولد با وضوح 80×128 مجهز شده و برای اتصال به سایر دستگاه‌ها، از بلوتوث 4.2 استفاده می‌کند. سازندگان یک باتری 110 میلی‌آمپر ساعتی را برای این محصول جدید در نظر گرفته‌اند که تقریبا 50 درصد بزرگ‌تر از قبل است. این ردیاب ورزشی یک نسخه مجهز به چیپ NFC نیز دارد که پرداخت بی سیم را امکان‌پذیر خواهد کرد. به ادعای شیائومی، باتری این گجت با یک بار شارژ تا 20 روز دوام می‌آورد که با توجه به عملکرد نسل قبلی، چنین چیزی معقول به نظر می‌رسد.

قیمت دستبند هوشمند شیائومی می بند 3

شیائومی می بند 3 با بند قابل تعویض در رنگ‌های مختلف، از 5 ژوئن (15 خرداد) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نسخه استاندارد 26 دلار (22 یورو) و نسخه ان اف سی، 31 دلار (26 یورو) قیمت‌گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این قرتی بازی چیه

  2. مشکیش خوبه شاید یکی بخرم

  3. نسبت به بقیه دستبند ها پایینه