موتو مادهای موتورولا زد3 پلی

رندرهایی از جدیدترین موتو مادهای موتورولا زد 3 پلی منتشر شد

موتورولا زد 3 پلی یک گوشی هوشمند اندرویدی از طبقه میان رده‌ها است که تصاویر آن اخیرا در اینترنت منتشر شده و قرار است به زودی معرفی شود. با وجود اینکه خود گوشی همچنان معرفی نشده، اما تصاویری از موتو مادهای موتورولا زد 3 پلی نیز اکنون در فضای مجازی پخش شده است.

موتورولا زد 3 پلی (Motorola Moto Z3 Play) یکی از جدیدترین محصولات کمپانی قدیمی موتورولا (که اکنون تحت مالکیت لنوو است) به شمار می‌رود که همچون برخی دیگر از گوشی‌های موتورولا، یک گوشی ماژولار بوده و با استفاده از مادهای گوناگون، توانمندی و قابلیت‌های جدیدی کسب می‌کند. به تازگی تصاویری از موتو مادهای موتورولا زد 3 پلی در وبسایت‌های تخصصی منتشر شده است که در ادامه به معرفی کوتاه آنان می‌پردازیم.

موتو مادهای موتورولا زد3 پلی

موتو ماد 5G

پیش از این تصویری از یکی موتو مادهای موتورولا زد 3 پلی به نام موتو ماد 5G در اینترنت منتشر شده بود که در اصل یک مودم 5G بوده و به گوشی امکان استفاده از نسل بعدی شبکه تلفن همراه را می‌دهد.

موتو مادهای موتورولا زد3 پلی

موتو ماد اسپیکر استریو

در تصاویر جدیدتر شاهد مادهای دیگری هستیم که یکی از آن‌ها همان ماد اسپیکر استریو موتورولا است. این ماد که روی موتو زد 3 پلی نیز نصب می‌شود هم اکنون با قیمت 59 دلار به فروش می‌رسد.

موتو مادهای موتورولا زد3 پلی

موتو ماد پروژکتور

ماد دیگری که با این گوشی همخوانی داشته و در رندرها موجود دیده می‌شود، ماد پروژکتور است که پیشتر نیز در گوشی‌های هوشمند قبلی موتورولا حضور داشت. این ماد 199 دلار قیمت دارد.

موتو مادهای موتورولا زد3 پلی

موتو ماد باتری

و اما ماد سوم دقیقا مشخص نیست چه وظیفه‌ای دارد. این ماد به نظر یک باتری است، اما از آن‌جا که چنین مادی در خط تولید فعلی موتورولا قرار ندارد، پس احتمالا یک ماد جدید است که به زودی معرفی خواهد شد.

این تصاویر جدید آنچه که پیشتر درباره موتو زد 3 پلی شنیده بودیم را تایید می‌کنند؛ مواردی از قبیل قاب بسیار نازک و اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در سمت راست گوشی. Moto Z3 Play یک نمایشگر 6 اینچی امولد با رزولوشن 1080×2160 پیکسل دارد. گفته می‌شود یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز گوشی را فراهم می‌کند.

موتو مادهای موتورولا زد3 پلی

نکته دیگری که در رندرهای جدید دیده می‌شود، دوربین دوگانه با چینش افقی است. فلش دوربین نیز دوگانه است. از دیگر مشخصات گوشی اطلاعاتی در دست نیز،‌ اما از آنجا که موتو زد 3 پلی نیز یک گوشی میان رده و جایگزینی برای موتو زد 2 پلی است،‌ احتمالا شاهد به کاری‌ گیری چیپست کوالکام اسنپدراگون 636 یا 660 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی باشیم.

گوشی Moto Z3 Play در تاریخ 6 ژانویه 2018 (16 خرداد) رسما معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*