تصاویر آیفون 9

ویدیوی 360 درجه و تصاویر آیفون 9 این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهند

تصاویر آیفون 9 (Apple iPhone 9) که در واقع نسخه ارزان‌قیمت گوشی های 2018 شرکت اپل خواهد بود، توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد لو رفت. به نظر می‌رسد گوشی مقرون به صرفه اپل با نمایشگر ناچ تولید خواهد شد.

تصاویر آیفون 9 توسط “OnLeaks” به بیرون درز کرد. این عکس‌ها ضمن مشخص کردن ابعاد گوشی، جزئیات مربوط به طراحی را نیز فاش می‌کنند. آیفون 9 به عنوان مدل رده پایین موبایل های 2018 این کمپانی، به صفحه نمایش لبه به لبه تجهیز می‌شود.

دستگاه پیش رو با ظاهری مشابه آیفون 8 طراحی شده است، ولی کاربران باید در انتظار موبایلی 6.1 اینچی با بریدگی بالای صفحه باشند. اگر آیفون 9 با قیمت آیفون 8 اما طراحی بهتر روانه بازار شود، بدون شک یکی از محبوب‌ترین تلفن های هوشمند امسال خواهد بود.

در نسل جدید خبری از کلید فیزیکی هوم نیست و پنل جلویی میزبان نمایشگر کم‌حاشیه و ناچ است. به نظر می‌رسد بریدگی بالای صفحه میزبان سیستم تشخیص چهره Face ID خواهد بود و Touch ID و سنسور اثر انگشت به کلی از آیفون های جدید کنار گذاشته خواهند شد. این یک حرکت بزرگ برای اپل است، ولی ما پیش‌تر شاهد توانایی بسیار بالای آیفون ایکس در شناسایی چهره کاربران بودیم و علی‌رغم سرعت پایین‌تر در مقابل تاچ آی دی، فناوری تشخیص چهره عملکردی فوق‌العاده دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های آیفون هزار دلاری که امسال برای نسخه مقرون به صرفه هم در نظر گرفته شده، نمایشگر لبه به لبه است. در نهایت، شما می‌توانید از رابط کاربری مبتنی بر ژست‌ها برای تعامل بیشتر با دستگاه استفاده کنید. ژست‌ها در آیفون X سبب روان‌تر شدن سیستم عامل و انتقال تجربه‌ای بهتر کار کردن با موبایل شده‌اند؛ چیزی که بدون شک کاربران از آن استقبال خواهند کرد.

تنها نقطه ضعف دستگاه پیش رو را می‌توان دوربین تکی آن عنوان کرد. بدون در نظر گرفتن دوربین دوگانه، ثبت تصاویر پرتره یا انجام زوم بدون افت کیفیت در این گوشی امکان‌پذیر نخواهد بود.

خوشبختانه “OnLeaks” ابعاد این گوشی را نیز اعلام کرده است که اگر دقیق باشند، موبایلی بزرگ‌تر از آیفون ایکس پیش روی ما خواهد بود:

  • آیفون 9 (2018 / 6.1 اینچی): 150.9 در 76.5 در 8.3 میلی‌متر
  • آیفون ایکس: 143.6 در 70.9 در 7.7 میلی‌متر

متاسفانه سایر ویژگی‌های فنی نسخه مقرون به صرفه آیفون 2018 در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این وجود انتظار می‌رود طی رویداد سپتامبر، این تلفن هوشمند در کنار آیفون X جدید و یک نسخه پریمیوم با نام آیفون X پلاس و صفحه نمایش 6.5 اینچی معرفی شوند. هر سه این گوشی ها احتمالا از تراشه A12 اپل قدرت خواهند گرفت. به علاوه، شایعات از احتمال به‌کارگیری دوربین سه گانه در حداقل یکی از آنها خبر می‌دهند. در ادامه می‌توانید ویدیوی 360 درجه و تصاویر آیفون 9 را تماشا کنید.

تصاویر آیفون 9

ویدیوی 360 درجه آیفون 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. از لحاظ زیبایی پی 20 خیلی بهتره اینه زشت ترین گوشییه ک تا حالا دیدم فقط اگه از پشت با زمین برخورد داشته باشه اون دوربینش ک 1 متر جلوتر از بدنه است خورد می شه حالا هی تعصبی نظر بدید حالا ببینید کی گفتم پر باگ ترین گوشی اپل و گوشی ک بیشترین مشکلات نرم افزار یا سخت افزاری رو داره گوشی بعدی اپله توی ایفون ایکس ک هر هفته یا اپدیت امنیتی داشتیم یا رفع باگ صفحه نمایش هم مشکل داشت و فروشش خیلی کمتر از اون چیزی بود ک اپل فکر می کرد حداقل فروش رو اپل 50میلیون دستگاه درنظر گرفته بود ولی فقط 18 میلیون دستگاه فروش رفت

  2. ریبا تر از این توی عمرم ندیدم

  3. این پشتشه یا روشه؟؟