ساعت هوشمند گیر S3 فرانتیر

آپدیت جدید ساعت هوشمند گیر S3 فرانتیر یک ژست کاربردی را به آن اضافه می‌کند

آپدیت جدید سامسونگ برای دو ساعت هوشمند گیر S3 فرانتیر و گیر S3 کلاسیک منتشر شد. این به‌روزرسانی ضمن بهبود ویژگی‌ها، یک ژست کاربردی را هم به این گجت های پوشیدنی اضافه می‌کند.

سامسونگ از ارائه یک آپدیت جدید برای ساعت هوشمند گیر S3 فرانتیر و کلاسیک خبر داد. کاربران با دریافت و نصب این به‌روزرسانی می‌توانند از یک ژست جدید برای پاسخ دادن به تماس‌ها استفاده کنند.

به گفته سامسونگ، از این پس کاربران تنها با چرخاندن قاب ساعت در جهت اصلی می‌توانند به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند. برای این کار هیچ تنظیمات خاصی در نظر گرفته نشده است و بعد از اعمال آپدیت، این قابلیت به صورت پیش‌فرض کار می‌کند. این آپدیت شامل “visual accessibility feature improvement” نیز می‌شود که البته ما از جزئیات آن مطلع نیستیم.

این آپدیت به آرامی در حال انتشار بوده و ممکن است برخی هنوز اعلان مربوط به آن را دریافت نکرده باشند. با این حال، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق بخش “Update Gear Software” در اپلیکیشن “Samsung Gear”، آن را به صورت دستی دانلود کنند. لازم به ذکر است بعد از اعمال به‌روزرسانی، ورژن سیستم عامل روی Tizen 3.0.0.2 باقی خواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ینی به کامپیوتر وصل میشن؟؟

  2. اینا هم مگه ابدیت دارن؟؟