مدل ال سی دی آیفون جدید

مدل ال سی دی آیفون جدید اپل دیرتر از مدل‌های اولد عرضه می‌شود

شایعات زیادی درباره عرضه همراه با تاخیر مدل ال سی دی آیفون جدید به گوش می‌رسد اما با توجه به اطلاعات جدید ظاهرا این دیرکرد به صورت قطعی رخ خواهد داد.

طبق گزارش‌ها اپل در سال جاری بیش از دو آیفون مجهز به نمایشگر OLED و LCD عرضه خواهد کرد، ولی مدل ال سی دی آیفون جدید به دلایلی همزمان با سایر آیفون‌ها به فروش نخواهد رسید و با کمی تاخیر در فروشگاه‌ها حضور خواهد یافت.

بر اساس گزارش وبسایت Pocketnow، ورود به بازار مدل ال سی دی آیفون جدید حدود دو ماه به تعویق افتاده است و برای خرید آن باید حداقل تا اواسط آبان ماه امسال منتظر بمانیم. این شایعات برای آیفون ایکس نیز شنیده می‌شدند اما مدت زمان تاخیر در عرضه آن گوشی کمتر از آنچه بود که در شایعات گفته می‌شد.

مدل ال سی دی آیفون جدید

دلیل اصلی تاخیر در عرضه مدل ال سی دی آیفون جدید مشکل در ساخت نمایشگر آن است و هر دو کمپانی ژاپن دیسپلی (Japan Display) و ال جی دیسپلی (LG Display) در حال تلاش برای رفع مشکل موجود هستند. گفته می‌شود نشت نور از گوشه‌های گرد نمایشگر باعث ایجاد نور اضافه و ناخواسته‌ای می‌شود که عملکرد سیستم TrueDepth دوربین سلفی دستگاه را با مشکل روبرو می‌کند.

گرچه نمی‌توان به شایعات اطمینان کرد، اما طبق شایعات انتظار داریم در پاییز امسال شاهد سه گوشی مشابه از لحاظ طراحی باشیم که از لحاظ سخت‌افزاری با یکدرگیر تفاوت‌هایی دارند و احتمالا در کنار نوع پنل مورد استفاده و ابعاد آن‌ها، قدرت پردازشی آن‌ها نیز یکسان نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*